لپ ‌تاپ ایسوس

لپ ‌تاپ ایسوس یا اچ‌ پی؟

انتخاب یک لپ ‌تاپ جدید از بین چندین مدل می‌تواند کاملا مشکل باشد و فاکتورهای زیادی هم وجود دارد که باید هنگام خرید لپ ‌تاپ جدید در نظر داشته باشید. برخی از مردم بر این باورند که قیمت مهم‌ترین چیز است، اما باید بدانید که واقعا اینطور نیست و بحث قیمت فقط یکی از فاکتورها بوده و فاکتورهای اساسی دیگری مانند مشخصات لپ ‌تاپ، دوام لپ ‌تاپ و برخی عوامل دیگر که قبل از خرید لپ ‌تاپ باید آن‌ها را بررسی و با دیگر برندها مقایسه کنید.

همچنین باید مطمئن باشید که مورد درستی را انتخاب می‌کنید تا برای تامین نیازهای شما مناسب باشد. از بین تمامی برندهای لپ ‌تاپ شاید به این سوال برخوردید که لپ‌ تاپ ایسوس بهتر است یا اچ ‌پی؟ تصمیم نهایی به نیازهای شخصی و بودجه شما بستگی دارد و برای پاسخ به این سوال بهتر است ویژگی‌های این دو را با هم مقایسه کنید.

ایسوس در مقابل اچ‌ پی

در بین برند‌ها لپ ‌تاپ ایسوس و اچ‌ پی مشهور هستند و هر دو از امتیاز بالایی برخوردارند و لپ‌ تاپ‌های مختلف، با قیمت عالی برای انتخاب ارائه می‌دهند. لپ ‌تاپ ایسوس بیشتر به خاطر Screen Pad و همچنین با سری ROG پیشتاز لپ ‌تاپ‌های مخصوص بازی برجسته شده است؛ در مقابل، مدل‌های گران قیمت لپ ‌تاپ HP اجزای سازنده‌ی بهتری دارند که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده‌اند. برند ایسوس پردازنده‌ها و گرافیک بهتری را ارائه می‌دهد و اغلب کیفیت نمایش بهتری دارد از طرفی HP لپ ‌تاپ‌هایی با دوام بالا تولید می‌کند. به طور کلی بین لپ‌ تاپ ایسوس یا اچ ‌پی باید هنگام خرید مشخصات آن‌ها را بررسی کنید.

 طرح

بیشتر لپ ‌تاپ های ایسوس با متریال با کیفیت ساخته شده‌اند که ظاهری حرفه‌ای و خیره‌ کننده به آن‌ها می‌دهد و با توجه به قیمت، مردم همیشه آن‌ها را بسیار جذاب می‌دانند. این شرکت جوایز زیادی را برای طراحی خارق‌العاده خود دریافت کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوبی که قابل ذکر است، ScreenPad است که همراه با ZenBook Pro ارائه می‌شود؛ این ویژگی به عنوان جایگزینی شایسته برای تاچ پد قدیمی عمل می‌کند و می‌تواند به عنوان صفحه لمسی و به عنوان نمایشگر چند منظوره تعاملی مورد استفاده قرار گیرد. هر مدل HP به شکلی خلاقانه طراحی شده است تا شیک و خیره‌‌کننده به نظر برسد و آن‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌‌های زنده موجود هستند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. بیشتر افراد به سرعت علاقه‌‌مند به مدل‌های اخیر این برند مانند HP spectre x360 ، ZBook 17 و جدیدترین مدل HP Envy 13t می‌شوند.

لپ ‌تاپ ایسوس

تنوع محصول

در بحث تنوع، لپ ‌تاپ ایسوس بهتر است یا اچ ‌پی؟ وقتی نوبت به تنوع می‌رسد، ایسوس محصولات زیادی در هر طیف دارد؛ خواه یک لپ ‌تاپ برای خانه، محل کار یا بازی خود بخواهید، همیشه یک لپ‌ تاپ از این برند وجود دارد که برای شما مناسب خواهد بود. سری لپ‌ تاپ‌های گیمینگ ROG، نظرات مثبت بسیاری را از کاربران دریافت کرده‌اند و اگر به دنبال یک لپ‌ تاپ مخصوص بازی فوق‌العاده باریک هستید، باید ROG Zephyrus را بررسی کنید.

لپ تاپ‌های HP از لپ‌ تاپ‌های بسیار متنوعی برخوردار است به طوری که به هر آنچه نیاز دارید، در هر محدوده قیمتی، همیشه یک لپ تاپ عالی از این برند خواهید یافت. لپ‌ تاپ گیمینگ HP Pavilion دارای پردازنده‌ 8 گیگابایتی ، Intel core i5 و i7 است که به خوبی کار می‌کنند همچنین لپ‌ تاپ HP Omen گزینه‌ای عالی برای بازی و مناسب برای گیمرهای حرفه‌ای و علاقه‌مندان به بازی است.

قیمت

در مورد این ویژگی ممکن است بپرسید که قیمت لپ ‌تاپ ایسوس بهتر است یا اچ ‌پی؟ هر دو برند دارای لپ ‌تاپ‌های ارزان قیمت و گران قیمت هستند، اما لپ ‌تاپ‌هایی با برچسب قیمت پایین‌تر، به اندازه لپ‌ تاپ‌های رده بالاتر در هنگام ارائه ویژگی‌ها و مشخصات، قابل بحث و گفتگو نیستند. اکثر لپ‌ تاپ های ایسوس دارای قیمت نسبتا مناسب هستند و شما می‌توانید ارزش کامل پول خود را به دست آورید. با مقایسه مدل‌های این دو برند با دیگر برندهای معاصر مانند لپ تاپ lenovo، می‌بینید که اختلاف زیادی وجود دارد و مدل‌های دیگر ممکن است ارزان‌تر باشند اما به اجزای کمتری مجهز هستند. با ایسوس آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید به دست می‌آورید.

مدل‌های HP، کمی گران‌تر از ایسوس هستند؛ اما هر دو اجزای مشابهی دارند با این حال، HP اغلب تخفیف محصولات خود را اعلام می‌کند که قیمت را به ایسوس نزدیک کند. با این حال، شما هنوز هم یک لپ‌ تاپ خوب دریافت می‌کنید که عملکرد خوبی از هر یک از دو برند دارد.

وقتی صحبت از خرید لپ ‌تاپ می‌شود، متعادل‌‌سازی هزینه و عملکرد یک موفقیت بزرگ است؛ وقتی هدف تامین نیاز‌های شما باشد، فرقی نمی‌کند که شما لپ ‌تاپ ایسوس یا اچ‌ پی را انتخاب کنید. حافظه، قدرت، ذخیره‌سازی و کیفیت از جمله ویژگی‌های ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

لپ ‌تاپ ایسوس

نوآوری

از نظر نوآوری، HP اخیرا چند مدل منتشر کرده که قابل ذکر است و می‌توانید ZBook 17 ، Spectre x360 و Envy 13t را بررسی کنید. ایسوس مدام مدل‌های جدیدی را ارائه می‌دهد تا مشتریان خود را راضی نگه دارد مانند نمونه‌های عالی ROG Zephyrus و ZenBook Pro که گفتیم. آ‌ن‌ها شامل ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که مارک‌های دیگر در مدل‌های مشابه ارائه نمی‌دهند.

این که لپ ‌تاپ asus بهتر است یا hp همه چیز به خودتان بستگی دارد که کدام برند را انتخاب کنید اما در جمع مقایسه فوق، توجه به این نکته ضروری است که هیچ مارکی لزوما بهتر از برند دیگر نیست این مقایسه‌ها انجام می‌شود تا این که شما یک لپ ‌تاپ مطابق با مشخصات خود داشته باشید.

ایسوس به دلیل اضافه کردن برخی ویژگی‌ها محبوبیت بیشتری دارد اما در سطح جهانی هر دو برند در همه زمینه‌ها با یکدیگر مقایسه می‌شوند، اگر بهترین لپ ‌تاپ مخصوص بازی سطح بالا را می‌خواهید، مطمئنا Asus دارای رتبه بالایی در بررسی‌ها است اما HP در محدوده وسیعی شیک ‌ترین و عالی‌ترین موارد را دارد. در حقیقت، لپ تاپ‌های این برند از مقاومت و کیفیت ساخت بسیار بالاتری برخوردار هستند. برای مشتری، انتخاب مارک با محصولات نوآورانه گاهی اوقات ممکن است مشکل باشد.

الزامات زیادی از طرف مشتری‌های مختلف وجود دارد و آن‌ها با بهترین ویژگی‌ها به دنبال بهترین گزینه در بودجه خود هستند. ایسوس و HP دو مارک شناخته شده در جهان در دنیای لپ ‌تاپ‌ها هستند. اگر شما هم نمی‌دانید که لپ ‌تاپ asus بهتر است یا hp، با مقایسه برخی ویژگی‌های این دو برند، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*