سریال اساسینز کرید

سریال اساسینز کرید شبکه نتفلیکس نویسنده خود را پیدا کرد

شبکه نتفلیکس نویسنده مطرح و نام‌آشنا سری فیلم‌های جان سخت و مجموعه The Fugitive را برای نگارش داستان سریال اساسینز کرید استخدام کرد.

به گزارش ورایتی، نتفلیکس نویسنده کهنه‌کار هالیوود جب استوارت (Jeb Stuart) را که با نوشتن فیلمنامه سری Die Hard و مجموعه تلویزیونی The Fugitive بیش از پیش به شهرت رسید، برای نگارش داستان سریال اساسیننز کرید استخدام کرده است. شبکه نتفلیکس و جب استوارت هنوز نسبت به ادعاهای ورایتی واکنشی نشان نداده‌اند اما به نظر می‌رسد که این موضوع صحت داشته باشد.

استوارت اخیراً وظیفه ساخت و نویسندگی اسپین‌آف سریال وایکینگ‌ها را که با عنوان Vikings: Valhalla شناخته می‌شود بر عهده داشت. این مجموعه قرار است در تاریخ نامعلومی از سال جاری یا سال ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس پخش شود. سریال اساسینز کرید نخستین پروژه جب استوارت خواهد بود که بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته می‌شود. او در سال ۱۹۹۵ فیلمنامه فیلم Just Cause را نوشت اما به جز تشابه اسمی، هیچ ارتباطی میان این فیلم و ساخته استودیو اولانچ (بازی جاست کاز) وجود ندارد.

علاوه‌بر این لایو‌-اکشن جدید، شبکه نتفلیکس در حال تولید یک مجموعه انیمیشنی بر اساس سری Assassin’s Creed است. در سال ۲۰۱۶ نیز فیلم اساسینز کرید با بازی مایکل فاسبندر ساخته شد که به مباحث تفتیش عقاید در کشور اسپانیا می‌پرداخت اما واکنش‌های منفی مخاطبین و منتقدها را در پی داشت.

امسال و سال آینده برای علاقه‌مندان به فرنچایزهای محبوب شرکت یوبی‌سافت، بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. شبکه نتفلیکس علاوه‌بر سریال اساسینز کرید، دو انیمه از سری فارکرای و انیمه هیجان‌انگیز اسپلینتر سل را در دست ساخت دارد. داستان انیمه اسپلینتر سل توسط دریک کولستاد (Derek Kolstad) که به عنوان خالق سری فیلم‌های جان ویک شناخته می‌شود، نوشته خواهد شد. فیلم Division هم جزو پروژه‌های جدید و در حال تولید شبکه نتفلیکس است که ستارگانی نظیر جیک جیلنهال و جسیکا چستین را در اختیار دارد.

اگر برای تماشا کردن سریال اساسینز کرید لحظه‌شماری می‌کنید، بهتر است فعلاً با بازی‌های این مجموعه سرگرم شوید. بازی Assassin’s Creed: Valhalla همچنان به به‌روزرسانی‌ها و دریافت DLCهای تازه‌اش ادامه خواهد داد. در جریان E3 2021، از بسته گسترش‌دهنده جدید این عنوان با نام The Siege of Paris رونمایی شد که به‌ نظر می‌رسد اثر هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌ای باشد.

نظر شما درباره مجموعه‌های نام‌آشنا و در حال تولید شبکه نتفلیکس چیست؟ آیا سریال اساسینز کرید می‌تواند موفقیت‌های تازه‌ای را نصیب این مجموعه پرطرفدار کند یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*