سری اساسینز کرید

سری اساسینز کرید در سال ۲۰۲۰ بهترین فروش خود را تجربه کرده است

اخیراً مشخص شده که فروش سری اساسینز کرید در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال‌های قبل، ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده و رکورد جدیدی را به‌دست آورده است.

طبق گفته‌های شرکت یوبی‌سافت، سری اساسینز کرید در طول ۱۲ ماه گذشته، بیش از هر زمان دیگری فروش داشته است. همچنین یوبی‌سافت تأیید کرد که مجموع درآمد سالانه این فرنچایز محبوب در مقایسه با رکورد قبلی که در سال مالی ۲۰۱۳-۲۰۱۲ به‌ست آمده بود، با رشدی ۵۰ درصدی مواجه بوده است.

ایو گیلموت به‌عنوان مدیرعامل یوبی‌سافت در این رابطه می‌گوید:

بازی اساسینز کرید والهالا بسیار خوش درخشید و توانست نظر منتقدین و گیمرها را به‌خود جلب کند؛ همچنین در بحث فروش هم موفق ظاهر شد. با اینکه ما بخش قابل توجهی از سال ۲۰۲۰ را به همکاری با نتفلیکس برای ساخت سریالی بر اساس سری اساسینز کرید اختصاص داده بودیم، اما توانستیم موفق‌ترین سال مالی را برای این مجموعه رقم بزنیم.

همچنین مدیر ارشد مالی یوبی‌سافت یعنی آقای فردریک دوگه، درباره برنامه‌های آینده این فرنچایز توضیحاتی داده است که در ادامه می‌توانید آن‌ را مطالعه کنید:

قطعاً برای آینده بازی Assassin’s Creed برنامه‌های زیادی خواهیم داشت. ما قصد داریم تا با ایجاد یک دستورالعمل گسترده، سری اساسینز کرید را به بزرگ‌ترین، طولانی‌ترین و قدرتمندترین چیزی که تاکنون در این عنوان دیده شده است تبدیل کنیم. بنابراین ما به‌دنبال ایده‌های جاه‌طلبانه و جذاب می‌گردیم؛ چیزهایی مثل بهبود و گسترش المان‌های نقش‌آفرینی، افزایش مدت زمان گیم‌پلی و تغییرات این‌چنینی که برای سال مالی ۲۰۲۲ به بعد نیز مفید خواهند بود. همچنین برای پنج سال آینده هم تصمیمات ویژه‌ای در نظر داریم که می‌تواند طرفداران را شگفت‌زده کند.

یوبی‌سافت بهترین دوران فروش سری اساسینز کرید را در سال گذشته تجربه کرده است و شاید جالب باشد بدانید که این شرکت فرانسوی کهنه‌کار، ادعا می‌کند که با توجه به اسم و رسم و اعتبار عناوینی مانند Watch Dogs Legions, Assassin’s Creed Valhalla و Immortals Fenyx Rising که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده‌اند و فروش قابل توجهی هم داشته‌اند، بهترین و موفق‌ترین ناشر سال گذشته در صنعت بازی‌های ویدیویی بوده است.

نظر شما راجع‌به سری اساسینز کرید و یوبی‌سافت چیست؟ آیا به بازی‌های این شرکت علاقه دارید یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*