دوربین مداربسته

چرا به هنگام خرید دوربین مداربسته، دوربین‌های داهوا را انتخاب کنیم؟

یکی از کمپانی‌های بزرگی که طی دهه اخیر با ارائه تکنولوژی‌های جدید و محصولات متنوع سبب تحول بازار سیستم‌های نظارت تصویری یا همان دوربین مدار بسته شده است، کمپانی داهواتکنولوژی است.

کمپانی داهوا در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و بنیان‌گذاران این شرکت همه جوان بودند. آن‌ها در کمپانی رقیب سنتی، یعنی همان هایک‌ویژن همکار و بعد از جدایی از آن مجموعه، در داهوا دور هم جمع شدند. محصولات این شرکت که شامل مجموعه‌ای کامل از سخت افزارها و نرم افزارهای امنیتی پیشرفته، دوربین، هارد و کنترلر گرفته تا مانیتور، در سرتاسر جهان در حال عرضه است. این کمپانی علاوه بر موارد گفته شده، در ارائه راهکارهای نظارت تصویری نظیر سیستم‌های هوشمند کنترل ترافیک و تردد، خانه هوشمند و نرم افزارهای یکپارچه مدیریت تصاویر که بر پایه تکنولوژی هوش مصنوعی AI پیشتاز است.

داهوا تکنولوژی اولین شرکت در چین است که دستگاه ذخیره ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله یا همان دی وی آر را با بازپخش زمان واقعی (Real time playback‌) در سال ۲۰۰۱  معرفی و به بازار عرضه کرد؛ همچنین در ادامه با تشکیل تیم تحقیقات بازار جهانی و شناسایی نیاز کاربران در سطح دنیا محصولاتی را برای رفع مشکلات مصرف‌کنندگان ارائه کرد که امروزه برند داهوا به دلیل پرطرفدار بودن و داشتن کاربری آسان (User friendly GUI‌) یکی از پرطرفدارترین برندهای دنیا است و با توجه به گستردگی فروش و کسب سهم بازار فراوان در دنیا رتبه دومین برند مداربسته دنیا را به خود اختصاص داده است.

دوربین مداربسته

محصولات داهوا را با چه گارانتی خریداری کنیم؟

طی سال‌های اخیر این برند در کشور عزیزمان ایران توسط مجموعه‌های مختلفی از شهرهای مرزی ایران به‌صورت غیر قانونی و قاچاق وارد کشور شده است که این مورد به دلیل عدم پایبندی به تعهدات آن مجموعه‌ها در خصوص ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر نارضایتی‌هایی را در سطح بازار برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است.

به همین دلیل شرکت ایده ‌پرداز پرارین یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های وارد کننده محصولات داهوا از سال ۹۸ تصمیم جدی به همکاری با این کمپانی گرفت و از همان ابتدای همکاری تا به امروز به صورت کاملاً رسمی و قانونی با گارانتی اصلی و البته با قیمت‌های منصفانه مطابق با قدرت خرید کاربر و مشتری ایرانی، همچنین برابر با قیمت‌های خود کمپانی این دغدغه و نیاز کاربران را در خصوص دریافت پشتیبانی قبل، به هنگام و بعد از خرید و خدمات پس از فروش کالا و گارانتی این محصولات به‌خوبی رفع کرده است. شما نیز می‌توانید با سامانه پرارین ۷۲۴ به شماره ۰۲۱۹۱۳۰۴۰۰۳ در تماس باشید و در هر ساعتی از شبانه روز از ما و تیم پشتیبانی‌مان مشاوره، رایگان دریافت کنید.

یکی از اولویت‌های پرارین برطرف کردن مشکل و نیاز شما کاربران عزیز است. پرارین بزرگ‌ترین مرجع معتبر دوربین مداربسته در کشور این تضمین را به شما می‌دهد که با تهیه محصولات با گارانتی پرارین تمامی هزینه‌های اضافی را که سایرین به شما تحمیل می‌کنند، حذف خواهند شد و بعد از مشاوره با ما متوجه خواهید شد که مطمئن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین خرید را داشته‌اید، بنابراین زین پس داهوا را فقط با گارانتی اصلی پرارین تهیه کنید .

چه دوربینی با توجه به محیط شما، نیازهای‌تان را برطرف می‌کند؟

کمپانی داهوا با توجه به مواردی که گفته شد، جزء معدود کمپانی‌هایی است که برای هر سلیقه و هر بازاری محصولی طراحی، تهیه و تولید می‌کند؛ برای مثال اگر شما یک سوپرمارکت و فروشگاه کوچک یا به‌طور کلی فضایی دارید که نمی‌خواهید هزینه زیادی برای تجهیزات دوربین مداربسته صرف کنید و صرفاً به دنبال پوشش تصویری با کیفیت استاندارد ، با توجه به بودجه‌تان هستید و فقط می‌خواهید یک عامل بازدارنده در محیط‌تان قرار بگیرد، می‌توانید از سبد اقتصادی محصولات داهوا که توسط شرکت ایده پرداز پرارین با گارانتی پرارین در سطح کشور و در نمایندگی‌های مجاز توزیع می‌شود، استفاده کنید. در این سبد اقتصادی محصولات با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت قرار گرفته است که می‌تواند نیاز حداقلی کاربران را به سیستم‌های امنیتی برطرف کند و با کمترین بودجه شما بهترین خروجی را خواهید داشت و به جای اینکه از محصولات متفرقه‌ای استفاده کنید که مشخص نیست از چه پردازنده تصویری و یا چه متریالی استفاده کرده‌اند، از یک برند در کلاس جهانی استفاده کنید و با رضایت از کیفیت آن لذت ببرید. در این سبد دوربین‌هایی با کیفیت با رزولوشن تصویر ۲ مگا پیکسل ، ۴ مگاپیکسل و ۵ مگا پیکسل، اما با قیمت‌های خیره کننده وجود دارد.  گارانتی ۳۰ ماهه این محصولات نشان دهنده این است که اگرچه این محصولات سری اقتصادی هستند، اما از کیفیت لازم برخوردارند و شرکت وارد کننده و پشتیبان دهنده این محصول، یعنی ایده پرداز پرارین  تا ۳۰ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پشتیبانی محصول را به عهده می‌گیرد.

ممکن است شما بگویید: هرچند من برای دفتر یا فروشگاه یا منزل و حتی کارخانه خود به دنبال انتخاب دوربینی مناسب و کارآمد هستم که در کنار امکانات جانبی بتواند به من در مدیریت بهتر محیط کار یا منزل کمک کند؛ اما اول از همه برای من کیفیت مهم است. خوب برای نیازهای این‌چنینی کمپانی داهوا سبدی به‌عنوان سبد حرفه‌ای طراحی کرده است که در این سبد محصولات تماماً از نظر کیفی با سنسورها و پردازنده‌های با کیفیت‌تری نسبت به سبد قبلی که سبد اقتصادی بوده، تولید شده است؛ همچنین علاوه بر کیفیت و وضوح تصویر بالا ، امکانات هوشمند بسیاری مثل شمارش افراد  که شمارش تعداد رفت و آمدها را در ، درب‌های ورودی و خروجی آسان میکند یا حتی برای مکان‌هایی مثل طلافروشی یا موزه‌ها قابلیتی به‌عنوان اشیاء گمشده وجود دارد؛ برای مثال شما از طریق دستگاه‌های هوشمند می‌توانید این قابلیت را برای این منظور فعال کنید که داخل ویترین طلافروشی هر چیزی که قرار بگیرد ، اگر فردی به داخل ویترین دست ببرد و قطعه‌ای طلا بردارد، سیستم شروع به آلارم زدن می‌کند و این کار صاحب مغازه و مالک فروشگاه را  از وقوع یک جرم یا یک اتفاق غیر طبیعی باخبر می‌‌کند. شاید باورتان نشود که این محصولات با چنین ویژگی‌های خاص و پرکاربرد می‌تواند آمار سرقت را تا حد زیادی در محل کار و زندگی شما کاهش دهد و شما این امکانات را زمانی می‌توانید داشته باشید که اول از همه محیط مد نظرتان توسط کارشناسان با تجربه بازدید و ارزیابی و نیازسنجی شود؛ زیرا در بعضی از مکان‌ها ممکن است نیاز به تشخیص چهره داشته باشید. بله باید بگویم قابلیت بعدی این سری از محصولات تشخیص چهره و ثبت آن تصویر است که این سری از محصولات می‌توانند از چهره تمامی افرادی که وارد مکان امن شما می‌شوند، عکسبرداری کند و در صورت وقوع جرم یا اتفاق با مراجعه به تصویر عکس فرد خاطی به سرعت بتوانید ماجرا را پیگیری کنید. لازم به ذکر است که قرار دادن  این دوربین‌ها در موقعیت مناسب تخصص ویژه می‌خواهد که تکنسین‌های شرکت پرارین بر اساس فرمولی محاسباتی با توجه به مکان شما می‌توانند به بهترین شکل این دوربین‌ها را برای شما جانمایی کنند. پس برای نصب این دوربین‌ها نگران نباشید؛ زیرا متخصصان پرارین این کار تخصصی را برای شما انجام می‌دهند. سبد بعدی کمپانی داهوا متمرکز بر مکان‌هایی با کاربری‌های صنعتی است، استفاده از این نوع محصولات صنعتی زمانی رخ می‌دهد که کاربرها نیاز به یک ویژگی منحصر‌به‌فرد‌تر نسبت به دوربین‌های معمولی دارند.ممکن است شمایی که در حال مطالعه این مقاله هستید از خودتان بپرسید که من چطور می‌توانم دوربینی را برای محیط کار یا منزلم انتخاب کنم که اول از همه ویژگی‌ها و کاربردهایی را که نیاز دارم، داشته باشد و در ضمن در این آشفته بازار کلاه سرم نرود و محصولی را که تعداد زیادی از آپشن‌هایش برایمان غیر کاربردیست با چند برابر قیمت از فروشنده‌ای که تنها می‌خواهد محصول خودش را بفروشد، تهیه نکنم.

پس با ما همراه باشید تا در ادامه با توجه به نکاتی که گفته می‌شود، بتوانید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

شاید شما صاحب یک باغ بزرگ، محوطه پارک جنگلی یا یک باغ تالار بزرگ هستید که در برخی از مکان‌های آن نور کافی وجود ندارد و تاریکی شب مانع از تصویربرداری مناسب محیط پیرامونشان می‌شود، برای این نیازها کمپانی داهوا دوربین‌هایی را به بازار عرضه کرده است که دید در شبش نسبت به مدل‌های قبل متفاوت‌تر است و مکانیزم عملکردشان به این صورت است که با کمترین میزان نور محیط تصویری با کیفیت و دید در شب رنگی به شما ارائه می‌کند.

سری دیگر  این دوربین‌ها برای نقاط مرزی کاربرد دارد جایی که شناسایی موجودات زنده‌‌ای که قبل از دید دوربین پناه گرفته‌اند با دوربین‌های معمولی سخت است این دوربین‌ها به راحتی فرد یا موجوداتی که پشت صخره یا درختان پنهان شده‌اند را با توجه به دمای بدنشان شناسایی کرده و به اتاق مانیتورینگ اطلاع می‌دهد.

همچنین طی دو سال گذشته که جهان گرفتار پاندمی شده، از این دوربین‌ها در شناسایی افرادی که مبتلا  به ویروس کووید ۱۹ بودند ، استفاده شده است؛ به این صورت که با توجه به بالا بودن دمای بدن‌شان این افراد شناسایی شده و قرنطینه می‌شوند که از این دوربین‌ها بیشتر در گیت‌های ورودی و خروجی فرودگاه استفاده شده‌ است .

دوربین مداربسته

بخش دیگری از این دوربین‌ها برای مصارف نظامی کاربرد دارد که به دلیل مسائل امنیتی از معرفی آن‌ها معذور هستیم. اما در کل باید بدانید که شما با یک برند در کلاس جهانی، تنوع بالای محصولات و کاربردهایی گوناگون روبه‌رو هستید.

اما با تمام قابلیت‌ها و امکاناتی که گفته شد، امروزه اعتماد به فروشنده‌ای که تمام امکانات مربوط به این برند (برند داهوا) را بشناسد و بتواند به شما بهترین پیشنهاد و کارآمدترین محصول را تقدیم کند، سخت است؛ زیرا با توجه به اینکه اگر فروشنده به شما به خوبی مشاوره ندهد شما هزینه‌های مازادی را برای امکاناتی  پرداخت می‌کنید که مناسبتان نیست شاید با گرفتن مشاوره از یک تیم حرفه‌ای  یک دوربین معمولی‌تر هم نیاز شما را برطرف کند. در اینجا ما یک مرجع قابل اعتماد را به شما معرفی می‌کنیم  که این مرجع جزء خوش‌نام‌های صنف دوربین مداربسته بوده و هر محصولی را با گارانتی این شرکت دیدید، می‌توانید با خیالی آسوده خریداری کنید؛ زیرا هم وارد‌کننده رسمی آن محصول هستند و هم اینکه شما بدون واسطه از شرکت اصلی خرید می‌کنید. در کنار اصالت کالا شما می‌توانید از خدمات ۲۴ ساعته رایگان این شرکت برخوردار باشید. شرکت ایده پرداز پرارین یک مرجع قابل اعتماد در این حوزه است که به صورت کاملاً تخصصی روی برند داهوا در داخل کشور فعال است و تأمین کننده محصول پروژه‌های بسیار بزرگ نظارتی در کشور به حساب می‌آید. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس www.perarinco.com و یا ارتباط با شماره تماس02154715 ویا حتی دریافت مشاوره رایگان ۲۴ ساعته با شماره ی ۰۲۱۹۱۳۰۴۰۰۳ برای محل کار و زندگی خود یک خرید مطمئن انجام دهید.

در ادامه به معرفی سری محصولات پر فروش داهوا در زمینه دوربین مداربسته و دستگاه‌های ضبط تصویر می‌پردازیم .

دوربین‌های مداربسته سری اقتصادی Cooper داهوا :

شرکت داهوا در جهت نیازمندی بازار سیستم‌های نظارتی تصویری به یک جمع‌بندی بسیار مهم دست پیدا کرد که بخش عمده‌ای از مشتریان علاوه بر مرغوبیت و کیفیت مورد نیاز در دوربین و دستگاه ، به مقرون به صرفه بودن و اقتصادی بودن و کاهش هزینه‌های تمام شده هم توجه دارند، برای پاسخ به نیاز این دسته از  مشتریان بازار تصمیم بر این شد که محصولاتی در بستر سری کوپر  Cooperداهوا طراحی و تولید شود.

سری کوپر Cooper داهوا دارای محصولات متنوعی می‌باشد که از نظر مرغوبیت جنس و کارایی محصول بسیار مناسب بوده و از هزینه‌های گزاف در محصول که برای بسیاری از افراد بی کاربرد می‌باشد جلوگیری کرده است.

سری Cooper داهوا درست است که از لحاظ قیمتی (Model Price) از سایر سری محصولات برند داهوا Dahua ارزان قیمت‌تر بوده ولی از لحاظ کیفیت تصویر تفاوت چندانی نداشته و نیز دارای کیفیت 2 مگاپیکسل Full HD، 4 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل می‌باشد.

در واقع محصولات سری کوپر Cooper داهوا شامل محصولات HDCVI می‌باشند که این تکنولوژی مختص شرکت داهوا می‌باشد که توانسته کیفیت را در بستر سیستم‌های آنالوگ افزایش دهد.

ما در زیر چندین محصول مهم و پرفروش تا زمان انتشار این مقاله از سری محصولات اقتصادی داهوا را معرفی می‌کنیم:

دوربین مداربسته HAC-T2A21P

دوربین مداربسته داهوا HAC-T2A21P دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل می‌باشد و برد دید در شب این دوربین مداربسته برابر با 20 متر می‌باشد. بدنه این دوربین مداربسته از جنس فلز آلومینیوم می‌باشد و وزنی معادل 320 گرم. لنز این دوربین مداربسته از نوع ثابت 3.6 میلی متری است.

دوربین مداربسته HAC-T2A41P

دوربین مداربسته داهوا HAC-T2A41P دارای کیفیت تصویر 4 مگاپیکسل می‌باشد و برد دید در شب این دوربین مداربسته برابر با 20 متر می‌باشد. بدنه این دوربین مداربسته از جنس پلاستیک می‌باشد و وزنی معادل 170 گرم. لنز این دوربین مداربسته از نوع ثابت 3.6 میلی متری است.

دوربین مداربسته HAC-B1A21

دوربین مداربسته داهوا HAC-B1A21 دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل می‌باشد و برد دید در شب این دوربین مداربسته برابر با 20 متر می‌باشد. بدنه این دوربین مداربسته از جنس پلاستیک می‌باشد. لنز این دوربین مداربسته از نوع ثابت 3.6 میلی متری است.

دوربین مداربسته HAC-B2A21

دوربین مداربسته داهوا HAC-B2A21 دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل و لنز تصویر برداری ثابت می‌باشد. فاصله کانونی لنز این دوربین 3.6 میلی متر می‌باشد. جنس بدنه این دوربین مداربسته از نوع فلز است.

دوربین مداربسته HAC-B2A41

دوربین مداربسته داهوا HAC-B2A41 دارای کیفیت 4 مگاپیکسل می‌باشد. لنز این دوربین دارای فاصله کانونی 3.6 میلی متر و از نوع ثابت می‌باشد. جنس بدنه این دوربین مداربسته هم از نوع فلز می‌باشد.

دستگاه داهوا XVR1A04

دستگاه داهوا XVR1A04 دارای چهار ورودی دوربین آنالوگ می‌باشد. کیفیت دریافت تصویر در این دوربین مداربسته برابر با 1080p می‌باشد و نمایش تصویر در این دوربین مداربسته بصورت HD از طریق کابل HDMI قابل امکان هست.

دستگاه داهوا XVR1A08

دستگاه داهوا XVR1A08 دارای 8 پورت آنالوگ می‌باشد. کیفیت دریافت تصویر در این دستگاه برابر با 1080P می‌باشد. این دستگاه قابلیت نمایش تصویر HD را از طریق کابل HDMI فراهم می‌کند.

 دوربین‌های مداربسته سری استارلایت Starlight داهوا :

در ادامه‌ی روند پیشرفت صنعت حفاظت و رفع نیاز کاربران ، برای دستیابی به فناوری‌های جدید در صنعت سیستم‌های نظارتی شاهد تحول‌های بزرگی در ارائه ی تصاویر خروجی به مصرف کنندگان هستیم .هرچه که زمان می‌گذرد صاحبین مشاغل ، ساکنین منازل و آپارتمان‌ها و از همه مهم‌تر مجریان قانون برای اشراف کامل به محیط‌های مد نظرشان با توجه به صرف بودجه در این زمینه نیاز و توقع بیشتری ازین محصولات خواهند داشت برای مثال در گذشته پایین بودن کیفیت تصویربرداری و بازپخش تصاویر مطلوب دوربین‌های مداربسته در شب یکی از این نیازها بوده که با توجه به اینکه نگرانی‌ها درباره امنیت عمومی در سرتاسر جهان گسترش پیدا کرده و همچنین به دلیل بالا رفتن آمار جرم جنایت در شب (در شرایط نوری کم) و در ساعت‌های غیر کاری ، دیگر مکان‌های عمومی از امنیت برخوردار نیستند به همین دلیل این مکان‌ها نیازمند به تجهیز سیستم‌های نظارتی قابل اعتماد‌تری می‌باشند. در پاسخ به این نیاز داهوا تکنولوژی یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات ویدئویی (نظارت تصویری) در دنیا بار دیگر با کمک هوش مصنوعی IOT اینترنت اشیا  تکنولوژی استارلایت را به همراه مجموعه‌ی کاملی از دوربین‌های IPC,PTZ,HD-CVI و خدماتی متفاوت در محیط‌هایی با نور کم ارائه می‌دهد.

چرا دوربین های استارلایت را باید انتخاب کرد ؟

در مقایسه با دوربین‌های نظارت تصویری قدیمی دوربین‌های استارلایت داهوا دارای حساسیت بالای نور برای ارائه دید وسیع.تر در محیط کم نور هستند. دوربین‌های استارلایت قابلیت ارائه تصاویر واضح با جزئیات زیاد و فوق‌العاده بالا از 1080P تا 4K را پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های استارلایت در کل هفته و تمام طول شبانه روز نظارتی دقیق از اماکن عمومی مانند پارکینگ ،خیابان ، محوطه دانشگاه ، فروشگاه و غیره را تضمین می‌کند. علاوه بر این موارد ، تولید تصاویری رنگی و مدت زمان فیلم برداری طولانی‌تر در شب امکان جمع‌آوری شواهد و مدارکی معتبر در خصوص تردد افراد، ثبت مشخصات خودرو و هر رویداد دیگری را فراهم می‌کند. بدون شک محصولات کامل استارلایت DAHUA TECHNOLOGY گزینه‌های ایده آلی برای مشتریانی هستند که به دنبال عملکرد عالی محصولات نظارتی در شرایط نوری مختلف می‌باشند.

و اما مهم‌ترین و پرفروش محصولات استارلایت دید در شب رنگی:

دوربین مداربسته HAC-HFW1239TLM-A-LED (بالت)

دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1239TLM-A-LED دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل می‌باشد و برد دید در شب این دوربین مداربسته برابر با 40 متر می‌باشد. امکان تنظیم پارامترهای منوی دوربین جهت دستیابی به تصویر ایده‌آل متناسب با شرایط محیطی و بدنه فلزی و خوش ساخت مجهز به استاندارد حفاظتی IP67 از بارزترین ویژگی‌های این محصول می‌باشد. تکنولوژی Full-Color تمام رنگی ، بهره‌مندی از زوم دیجیتال تا 16 برابر ، میکروفون داخلی ، بدنه این دوربین مداربسته از جنس ترکیبی فلزی پلاستیکی می‌باشد و وزنی معادل 450 گرم. لنز این دوربین مداربسته از نوع ثابت 3.6 میلی متری است.

دوربین مداربسته HAC-HDW1239TP-A-LED (دام)

دوربین مداربسته داهوا HAC-HDW1239TP-A-LED دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل می‌باشد و برد دید در شب این دوربین مداربسته برابر با 40 متر می‌باشد. امکان تنظیم پارامترهای منوی دوربین جهت دستیابی به تصویر ایده آل متناسب با شرایط محیطی و بدنه فلزی و خوش ساخت مجهز به استاندارد حفاظتی IP67 از بارزترین ویژگی‌های این محصول می‌باشد. تکنولوژی Full-Color تمام رنگی ، بهره‌مندی از زوم دیجیتال تا 16 برابر ، میکروفون داخلی ، بدنه این دوربین مداربسته از جنس فلز می‌باشد و وزنی معادل 610 گرم. لنز این دوربین مداربسته از نوع ثابت 2.8 میلی متری است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بسیار عالی و کاربردی ، چند وقتی میشد دنبال خرید دوربین بودم و با اسم داهوا آشنا شدم خیلی دلم میخواست ببینم داهوا چیه ذقیقا