قیمت ماشین ظرفشویی

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی ارزان در بازار امروز

در عصر حاضر برای بسیاری از افراد آسودگی بیشتر، صرفه جویی در زمان و انرژی اهمیت زیادی دارد. از آنجایی که یکی از امور وقت گیر و خسته کننده خانه شستن ظروف کثیف است استفاده از ماشین ظرفشویی بسیار رواج پیدا کرده است. شرکت‌های تولید کننده لوزام خانگی، ماشین ظرفشویی را در انواع و مدل‌های گوناگونی طراحی و تولید می‌کنند که به لطف آن قیمت ماشین ظرفشویی متنوع شده است و توان‌های مالی متفاوت، سلایق و نیازهای مختلف پوشش داده می‌شود.

ماشین ظرفشویی ایستاده

ماشین ظرفشویی ایستاده یا مبله در گنجایش‌های بالا و بیشتر 12 نفره تولید می‌شود و به همین دلیل در هر نوبت از شستشو حجم بالایی از ظروف را می‌توان در داخل دستگاه جای و شستشو داد. این مدل‌ها برای خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت گزینه مناسبی هستند و به مکانی ثابت برای نصب نیاز دارند.

ماشین ظرفشویی توکار

از ماشین ظرفشویی توکار بیشتر در آپارتمان‌ها استفاده می‌شود این مدل‌ها در زیر سینک ظرفشویی، بین کابینت‌ها و زیر صفحه کابینت نصب می‌شود و قابلیت جابه جایی ندارند. ظرفشویی‌های توکار جلوه‌ای مدرنتیه و شیک را به آشپزخانه‌ها می‌بخشند.

ماشین ظرفشویی رومیزی

ماشین ظرفشویی رومیزی یکی از انواع ماشین ظرفشویی است که در گنجایش‌های متفاوت 5 ، 6 و 8 نفره طراحی و تولید می‌شود. از آنجایی که این مدل‌ها گنجایش کمتری در مقایسه با مدل‌های مبله و توکار دارند برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب هستند و همچنین فضای کمی را اشغال کرده و حمل آسان‌تری نیز دارند. از طرفی نیز قیمت بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی نسبت به قیمت ماشین ظرفشویی مبله معمولی پایین‌تر است.

قیمت ماشین ظرفشویی

بهترین ماشین ظرفشویی

اگر بخواهیم تعریفی از بهترین ماشین ظرفشویی داشته باشیم باید بگوییم مدلی برای شما مناسب است که از نظر گنجایش متناسب با جمعیت خانواده و امکاناتش پاسخگوی نیازتان باشد و همچنین از نظر مالی نیز توان خرید آن را داشته باشید. علاوه بر توجه به این موارد یک ماشین ظرفشویی خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • از یک مارک سرشناس انتخاب شود و گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد.
  • بهتر است دارای موتوردایرکت اینورتر که کم مصرف‌ترین و بهترین موتور ماشین ظرفشویی است باشد.
  • در زمان کار کردن سر و صدای کمی تولید کند.
  • تنوع برنامه‌های شستشوی آن زیاد بوده و تنوع کاربری بالایی داشته باشد.
  • انرژی و میزان آب کمی را مصرف کند و دارای برچسب انرژی از A به بالا یعنی A، A+، A++ و A+++. باشد.
  • بدنه مقاوم و محکمی داشته باشد و بهتر است جنس مخزن آن از استیل باشد چرا که زنگ نمی‌زند و عمر طولانی‌تری نسبت به مخزن‌های پلاستیکی دارد.
  • ارتفاع سبد آن قابل تنظیم باشد.
  • دارای سیستم آب پاشی و سبد مخصوص قاشق و چنگال باشد.

در این بخش برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به معرفی چند نمونه از بهترین ماشین ظرفشویی ۲۰۲۰ از برندهای سرشناس و معروف کره‌ای پرداخته‌ایم که انتخاب بسیاری از مشتریان هستند.

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل ۵۰۵۰ و مدل ۵۰۷۰ از بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ در سال 2020 هستند که مصرف انرژی کم و صدایی به میزان ۴۶ دسیبل را تولید می‌کنند و امکانات متنوعی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند.

یکی از بهترین ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲B است که از تولیدات مدرن و جدید شرکت ال‌جی است. این مدل دارای ویژگی‌هایی چون ظرفیت ۱۴ نفره، موتور دایرکت اینورتر و رده مصرف انرژی  ++A است.

اگر خواهان خرید محصول ایرانی هستید بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی را می‌توانید از برندهایی چون اسنوا، دوو و پاکشوما بیابید و از خرید خود راضی باشید. از آنجایی که قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ و قیمت ماشین ظرفشویی ال جی نسبت به قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما، قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا و قیمت ماشین ظرفشویی دوو بالاتر است در نتیجه شما با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر می‌توانید از یک ماشین ظرفشویی با کیفیت ایرانی که خیالتان نیز از اصل بودن و خدمات پس از فروش آن راحت است برخوردار شوید.

قیمت ماشین ظرفشویی

قیمت ماشین ظرفشویی در فروشگاه سل

فاکتورهایی چون نوع مدل، برند سازنده، گنجایش، رنگ و میزان امکانات همگی بر قیمت ماشین ظرفشویی تاثیر گذار هستند بنابراین در زمان خرید حتما به این فاکتورها توجه ویژه‌ای داشته باشید. معمولا قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی ارزان و پایین‌تر از محصولات مشابه برندهای خارجی سرشناس چون سامسونگ، بوش و ال جی است و این به معنای کیفیت پایین نیست چرا که شرکت‌های ایرانی در سال‌های اخیر موفق به تولید ظرفشویی‌هایی شده‌اند که از نظر کیفیت، عملکرد و کارایی تقریبا قابل قیاس با ظرفشویی‌های خارجی هستند.

در فروشگاه اینترنتی سل تنوع بالایی از انواع ماشین ظرفشویی از برندهای ایرانی و خارجی با گنجایش‌های گوناگون با مناسب‌ترین قیمت بازار به فروش می‌رسد. مشتریان عزیز می‌توانند به قیمت ظرفشویی امرسان، دوو، اسنوا، سامسونگ، آاگ و … به همراه عکس دسترسی داشته باشند و این محصولات را با بهترین قیمت بازار خریداری کنند.

ارسال سریع کالا، ارائه اطلاعات جامع از محصول، تضمین کیفیت و تضمین قیمت ماشین ظرفشویی از مهم‌ترین اصولی است که فروشگاه اینترنتی سل از ابتدای تاسیس تا به امروز همواره آن‌ها را رعایت کرده است.

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی در فروشگاه سل

ماشینی ظرفشویی را می‌توان جزو لوازم برقی گران قیمت آشپزخانه دانست و به همین دلیل بسیاری از خانواده‌های ایرانی بودجه کافی برای خرید نقدی این محصول را ندارند و در شهرهای مختلف به دنبال فروشگاه‌هایی هستند که در زمینه فروش اقساطی ماشین ظرفشویی از برندهای گوناگون چون فروش اقساطی ماشین ظرفشویی بوش در تهران، کرمانشاه، اصفهان و دیگر نقاط ایران فعالیت داشته باشند.

خرید اقساطی لوازم خانگی یکی از خدمات با ارزشی است که فروشگاه اینترنتی سل برای مشتریان دارد. اگر به دلیل نداشتن توان مالی کافی و یا به هر دلیل دیگری به دنبال خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو، اسنوا، امرسان، پاکشوما، جی پلاس، بوش و … هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان برای شما است.

فروشگاه سل با فروش اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک، فروش اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما و دیگر برندها با بهترین شرایط فرصتی را فراهم کرده است تا تمامی خانواده‌های ایرانی امکان خرید و تهیه ماشین ظرفشویی با کیفیت را داشته باشند.

شما از طریق تماس با کارشناسان سایت سل به راحتی می‌توانید از شرایط و قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی، ماشین ظرفشویی قسطی پاکشوما، ماشین ظرفشویی قسطی امرسان و سایر برندهای خارجی و ایرانی مطلع شوید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی گرونه برند خارجی برند ایرانی هم آنچنان خوب نیستن