هواوی FreeBuds 4i

موسیقی باکیفیت و مکالمه شفاف با ایرباد هواوی FreeBuds 4i

ایرباد هواوی FreeBuds 4i با امکانات پیشرفته‌ای مثل فناوری حذف نویز می‌تواند تجربه جدیدی برای لذت بردن از موسیقی باکیفیت و مکالمه شفاف را ارائه دهد. در ادامه با مشخصات این هدفون بی سیم هواوی آشنا می‌شویم.

طی سال‌های نه چندان دور بسیاری از افراد با حضور در کنسرت‌ها و اجراهای زنده می توانستند از موسقی لذت ببرند، اما امروزه به دلیل پیشرفت‌های فناوری و ظهور گجت‌های متعدد می‌توان در هر مکانی از موسیقی لذت برد. یکی از این گجت‌ها که طی سال‌های گذشته توانست نگاه علاقه‌مندان به موسقی را جلب کند، ایربادهای کاملا بی‌سیم (TWS) مجهز به فناوری حذف نویز است که برای کاربران امکان مکالمه شفاف و گوش کردن به موسیقی در هر مکانی را فراهم می‌کنند. در همین راستا شرکت هواوی نیز توانست با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسبت سهم زیادی از بازار ایربادهای بی سیم را به خود اختصاص دهد که هواوی FreeBuds 4i یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین ایربادهای بی سیم این شرکت چینی محسوب می‌شود.

دنیایی بدون نویز با هواوی FreeBuds 4i

از مهم‌ترین قابلیت هدفون‌های کاملا بی سیم می‌توان به قابلیت حذف نویز اشاره کرد که اگر یک هدفون بی سیم نتواند به خوبی نویز را حذف کند، عملا استفاده از آنها در محیط بیرون دشوار خواهد بود؛ چراکه صداهای مزاحم اجازه نخواهد داد کاربر از گوش دادن به موسیقی لذت ببرد. در همین راستا هواوی در طراحی و ساخت ایرباد FreeBuds 4i از اجزای آکوستیک استفاده کرده تا به کمک آنها نویز محیط را به میزان چشمگیری کاهش دهد. علاوه بر این، هواوی برای این ایرباد الگوریتم‌های پیشرفته‌ای را نیز در نظر گرفته است که می‌توانند با پردازش نویز محیط، فرکانس خنثی‌کننده مناسب را تولید کرده و باعث حذف نویز محیط شوند.

هواوی FreeBuds 4i

ایرباد هواوی FreeBuds 4i علاوه بر این که از قابلیت حذف نویز پیشرفته بهره می‌برد، به دو میکروفن با فناوری Beamforming برای دریافت دقیق صدا و به دور از نویز مجهز است. هواوی برای این ایرباد طراحی ضد صدای باد را در نظر گرفته است که نویز ناشی از وزش باد را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد. شبکه عصبی مصنوعی استفاده شده در تراشه FreeBuds 4i نیز می‌تواند صدای انسان از نویز محیط را تشخیص داده و تفکیک کند که نتیجه آن باعث می‌شود صدایی شفاف و واضح برای مخاطب مخابره شود.

شرکت هواوی برای این ایرباد خود 4 حالت ANC (حذف نویز فعال) در محیط‌های مختلف در نظر گرفته است تا بتواند نویزهایی مختلفی نظیر صدای کولر، صدای فن‌های کامپیوتر، صدای قطار و محیط‌های شلوغ را به شکل مناسب حذف کند.

باتری با دوام و صدای باکیفیت

از یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ایربادهای بی سیم می‌توان به دوام باتری اشاره کرد که کاربران در زمان خرید به آن اهمیت می‌دهند. در همین راستا هواوی با ارائه یک باتری با دوام در ایرباد هواوی FreeBuds 4i توانسته است در میان کاربران به محبوبیت زیادی برسد. کاربران این ایرباد فقط با یک بار شارژ کردن می‌توانند تا 10 ساعت بی‌وقفه به گوش کردن موسیقی بپردازند. همچنین کاربران فقط با 10 دقیقه شارژ سریع این ایرباد قادرند از آن به مدت 4 ساعت استفاده کنند.

هواوی FreeBuds 4i

ایرباد هواوی FreeBuds 4i به همان مقدار که در حذف نویز قدرتمند ظاهر شده است، صدای با کیفیت بسیار بالایی را نیز برای کاربران ارائه می‌دهد. این ایرباد هواوی به درایورهای بلندگوی بزرگ 10 میلی متری با دیافراگم ویژه مجهز شده تا با وجود اندازه کوچک ایربادها، صدایی شفاف و باکیفیت را تولید کند. الگوریتم‌های پیشرفته و تست‌های صورت گرفته باعث شدند تا این ایرباد صدایی کاملا تیون شده با دقت و کیفیت بالا را برای کاربران ارائه دهد.

کاربران ایرباد هواوی FreeBuds 4i می‌توانند از آن برای گوش کردن به انواع سبک موسیقی استفاده کنند. این ایرباد با برخورداری از بلندگوهای دقیق، قابلیت‌های نرم افزاری پیشرفته و حذف نویز کارآمد در کنار قیمت مناسبت برای کاربران تجربه صوتی بی‌نظیری را ارائه خواهد داد.

طراحی زیبا و مدرن

ایرباد هواوی FreeBuds 4i همانند نسل قبلی خود دارای یک طراحی یکپارچه و بسیار جمع‌و‌جور بوده که علاوه بر ارگونومی و راحتی بسیار بالا از طراحی جذاب و جوان‌پسند نیز بهره می‌برد. این ایرباد هواوی به آسانی در گوش کاربر قرار می‌گیرد و رنگ مشکی، سفید یا قرمز آن نمای شیکی را به وجود خواهد آورد. وزن هر یک از ایربادها فقط 5.5 گرم است که چنین وزن سبکی باعث خواهد شد تا کاربران فراموش کنند در گوششان ایربادی وجود دارد. در واقع راحتی و زیبایی به عنوان دو دلیل دیگر محبوبیت زیاد این ایربادهای هواوی در بازارهای مختلف محسوب می‌شوند.

هواوی FreeBuds 4i

هواوی FreeBuds 4i در کنار امکانات پیشرفته و طراحی مدرن خود می‌تواند تجربه جدیدی برای لذت بردن از موسیقی باکیفیت را برای کاربران ارائه دهد. این ایرباد هواوی حتی در محیط‌های پر ازدحام نیز کیفیت مکالمه سطح بالایی را ارائه می‌دهد و با قیمت مناسب خود می‌تواند به گزینه ایده‌آل کاربران تبدیل شود. گفتنی است این ایرباد هواوی در بازار ایران نیز عرضه شده و مشتریان می‌توانند آن را با ضمانت و خدمات پس از فروش رسمی خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*