مانیتورهای گیمینگ سامسونگ اودیسه ۲۰۲۱

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ اودیسه ۲۰۲۱ معرفی شدند

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ اودیسه ۲۰۲۱ در سه مدل به نام‌های G70A ،G50A و G30A و با امکاناتی مثل نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی و پورت HDMI 2.1 معرفی شدند.

سامسونگ ساعاتی پیش از مانیتورهای گیمینگ جدید سری Odyssey خود رونمایی کرد. بزرگ‌ترین ویژگی مانیتورهای گیمینگ سامسونگ اودیسه ۲۰۲۱ مسطح بودن آن‌ها، بر خلاف پنل خمیده در مدل‌های ۲۰۲۰ است.

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ اودیسه ۲۰۲۱

سری جدید اودیسه در سه مدل G70A ،G50A و G30A عرضه خواهند شد. مدل G70A که بالارده‌ترین عضو این خانواده است، یک مانیتور ۲۸ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی و پنل IPS است که حداکثر نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی را ارائه می‌کند. این پنل اوج روشنایی ۴۰۰ نیت و متوسط روشنایی ۳۰۰ نیت را ارائه می‌کند و از استاندارد VESA DisplayHDR 400 نیز پشتیبانی می‌کند. مانیتور G70A همچنین با فناوری‌های AMD FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync نیز سازگار است.

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ اودیسه ۲۰۲۱ مدل G7

سامسونگ اودیسه G7

این مانیتور برای پشتیبانی از رزولوشن و نرخ رفرش بالا به صورت همزمان، به پورت DisplayPort 1.4 و دو پورت HDMI 2.1 مجهز شده است. پورت HDMI 2.1 اجازه اتصال کنسول‌های بازی مدرن Xbox Series X و PlayStation 5 با خروجی 4K 120Hz را می‌دهد. قابلیت +Auto Source Switch هم به مانیتور اجازه می‌دهد وقتی آن را روشن می‌کنید به صورت خودکار به یک منبع متصل و روشن سوئیچ شود.

مدل بعدی خانواده مانیتورهای گیمینگ سامسونگ اودیسه ۲۰۲۱ ، G50A نام دارد که یک مانیتور ۲۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و پنل IPS با نرخ رفرش حداکثری ۱۶۵ هرتزی است. این مانیتور از HDR10 پشتیبانی می‌کند و متوسط روشنایی ۳۵۰ نیت را ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از FreeSync Premium و G-Sync و همچنین تجهیز به یک پورت DisplayPort 1.2 و HDMI 2.0 اشاره کرد.

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ اودیسه ۲۰۲۱ مدل G5

سامسونگ اودیسه G5

هر دو مدل G70A و G50A امکانات مشابهی از جمله Picture-in-Picture و Picture-by-Picture، حالت کم تأخیر Low Input Lag، تجربه کاربری Super Arena Gaming UX، نمای Ultrawide Game View و نورپردازی ColorSync را ارائه می‌کنند. نرخ پاسخگویی تصویر آن‌ها نیز ۱ میلی‌ثانیه GTG اعلام شده است.

سومین مدل این خانواده G30A نام دارد که در دو اندازه ۲۴ و ۲۷ اینچی عرضه می‌شود. این مانیتور از یک پنل VA با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی استفاده می‌کند. خبری از پوشش HDR در این مانیتور نیست و اوج روشنایی ۲۵۰ نیت را ارائه می‌کند. G30A همچنین از FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند، اما فاقد پشتیبانی از فناوری G-Sync شرکت انویدیا است. پورت‌های آن را نیز یک پورت DisplayPort 1.2 و یک پورت HDMI 1.4 تشکیل می‌دهند.

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ اودیسه ۲۰۲۱ مدل G3

سامسونگ اودیسه G3

هر سه مدل مانیتورهای گیمینگ سامسونگ اودیسه ۲۰۲۱ در یک رنگ مشکی و به همراه یک پایه با امکان تنظیم ارتفاع و امکان استفاده به صورت کج همراه هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*