تیزر رویداد آنلاین سامسونگ در MWC 2021

تیزر رویداد آنلاین سامسونگ در MWC 2021 منتشر شد

تیزر رویداد آنلاین سامسونگ در MWC 2021 به صورت رسمی منتشر شد که علاقمندان می‌توانند در هفتم تیر ماه این رویداد را از طریق یوتیوب دنبال کنند.

سامسونگ برگزاری حضوری رویداد MWC 2021 را لغو کرد و ترجیح داد که به صورت آنلاین در این رویداد شرکت کند. اکنون این شرکت علاوه بر رسمی کردن برگزاری مراسم، زمان و تاریخ رویداد آنلاین سامسونگ در MWC 2021 را نیز تعیین کرده است.

این رویداد در تاریخ هفتم تیر ماه ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند از طریق یوتیوب آن را دنبال کنند. کمپانی سامسونگ قصد دارد که در این رویداد در مورد گسترش اکوسیستم دستگاه‌های گلکسی صحبت کند و نمایی را برای آینده‌ی ساعت‌های هوشمند خود ترسیم کند. اما منظور از دستگاه‌هایی که در این رویداد معرفی می‌شوند، دقیقا چه دیوایس‌هایی است؟

تیزر رویداد آنلاین سامسونگ در MWC 2021

همانطور که در تیزر رویداد آنلاین سامسونگ در MWC 2021 مشاهده می‌شود، ممکن است منظور از این دستگاه‌ها، گوشی‌های Galaxy Z Fold3 و Galaxy Z Flip3 باشند، گرچه تصویر سمت چپ به یک لپ تاپ بیشتر شباهت دارد. آیا خطوط یا تصویر قرمز رنگی که در وسط تیزر مشاهده می‌شود، مربوط به Galaxy S21 Ultra است؟ آیا تصویر سمت راست که روی آن قلم قرار گرفته یک تبلت را نشان می‌دهد؟ ممکن است این تصویر به یک تبلت جدید از خانواده Galaxy Tab S8 که اطلاعات آن در ماه گذشته به بیرون درز کرد، تعلق داشته باشد.

همانطور که در تصویر زمان رویداد مشاهده می‌شود، ساعت هوشمند جدید سامسونگ ‌Galaxy Watch4 یا ‌Watch Active4 است که از یک پردازنده ۵ نانومتری و سیستم عامل Wear OS گوگل با رابط کاربری One UI بهره می‌برد.

با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که هفته آینده شاهد عرضه‌ی محصول جدید باشیم. معمولا مراسم رونمایی محصولات سامسونگ به صورت ‌Unpacked است و این تیزر یک پیش درآمد از MWC 2021 است که در آن دیوایس‌های مختلف مانند موارد نام برده شده رونمایی می‌شوند. به احتمال زیاد این رویداد فقط به صورت ‌‌Unpacked است و طبق شایعات اخیرا گوشی‌های تاشو و ساعت‌های هوشمند جدید در ماه آگوست عرضه می‌شوند، بنابراین، باید مقداری صبر داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*