دوجی اس 97 پرو

گوشی مستحکم دوجی اس 97 پرو با باتری ۸۵۰۰ میلی‌آمپری از راه رسید

گوشی دوجی اس 97 پرو – Doogee S97 Pro با باتری ۸۵۰۰ میلی‌آمپری و شارژ سریع ۳۳ وات معرفی شد. این گوشی به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ مجهز شده است.

دوجی از گوشی اس 97 پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به مسافت یاب لیزری حرفه‌ای رونمایی کرد. مسافت یاب این گوشی می‌تواند تا فاصله ۴۰ متری را اندازه‌گیری کند و ۸ حالت اندازه‌گیری مختلف دارد.

دوجی اس 97 پرو

در بدنه جلویی دستگاه صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی HD+Dot با رزولوشن ۱۵۶۰ × ۷۲۰ قرار گرفته که یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در حفره مرکزی خود جای داده است. فرستنده و دریافت کننده مسافت یاب لیزری در بالای گوشی قرار گرفته است و در بدنه پشتی نیز شاهد حضور مجموعه دوربین چهارگانه هستیم. این مجموعه از حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج تشکیل شده است.

دوجی اس 97 پرو

علاوه بر این دوجی اس 97 پرو توانسته گواهی IP68 و IP69K را دریافت کند که مقاومت بالای این گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نشان می‌دهد. همچنین؛ یک باتری غول پیکر ۸۵۰۰ میلی‌آمپری نیز در داخل گوشی قرار گرفته است که می‌تواند انرژی مورد نیاز برای ۳ روز استفاده مداوم از گوشی را تأمین کند. البته شما می‌توانید با تنها یک ساعت شارژ، نیمی از ظرفیت باتری را پر کنید. Doogee S97 Pro از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

دوجی اس 97 پرو

وظیفه تأمین توان پردازشی گوشی مقاوم دوجی S97 Pro به عهده تراشه مدیاتک هلیو G95 است که در کنار ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره ‌سازی قرار گرفته است. علاوه بر این در بدنه کناری گوشی شاهد حضور حسگر اثر انگشت هستیم. محصول جدید این گوشی ساز چینی به اندروید ۱۱ مجهز شده است و به قابلیتی به نام جعبه ابزار برنامه مجهز شده است که گستره زیادی از برنامه‌های مفید برای ورزش کردن، پیاده ‌روی و دیگر فعالیت های بیرون از خانه را به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

دوجی اس 97 پرو

دوجی اس 97 پرو از امروز تا ۴ تیرماه با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس خواهد بود و پس از آن نیز با قیمت ۳۲۹ دلار و در سه رنگ نارنجی، قرمز و مشکی عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوجی 😐 چه اسمای مسخره ای😂😂