سیستم عامل iOS 15

نگاه ویدیویی به ویژگی‌ها و امکانات جدید سیستم عامل iOS 15

سیستم عامل iOS 15 به تازگی توسط اپل برای گوشی های آیفون معرفی شد. در این ویدیو می‌توانید امکانات و ویژگی‌های جدید آی او اس 15 را بشناسید.

اپل چند هفته پیش در مراسم WWDC 2021 از سیستم عامل iOS 15 برای گوشی های آیفون خود رونمایی کرد که اتفاقا یکی از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد، همین معرفی نسخه جدید آی او اس بود. بیشترین تغییرات آی او اس 15 مربوط به اپلیکیشن‌های فیس تایم، مپس، آب و هوا، Photos و iMessages بود. یکی از بیشترین تغییراتی که در این نسخه شاهد آن هستیم، بهبود تجربه کاربری فیس تایم و ارائه ویژگی‌های جدید در آن است. همچنین فیس تایم اکنون در دسترس کاربران اندروید، ویندوز و بستر وب نیز قرار دارد.

تغییراتی در بخش اعلانات و آی مسیج هم مشاهده شده است و شما حالا تجربه کاربری بهتری در آنها خواهید داشت. سیستم عامل آی او اس 15 قرار است برای گوشی های آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس و آیفون SE به بعد عرضه شود. اکنون نسخه بتای توسعه دهندگان آی او اس 15 منتشر شده و حداکثر تا اواسط مردادماه امسال، نسخه بتای عمومی این سیستم عامل اپل برای گوشی های آیفون عرضه خواهد شد.

اما اکنون در یک ویدیو قصد داریم نگاهی به ویژگی‌ها و امکانات جدید سیستم عامل آی او اس 15 بیندازیم تا ببینیم این نسخه چه تغییراتی نسبت به قبل کرده است.

ویدیوی ویژگی‌های جدید سیستم عامل iOS 15

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*