استفاده از یک اکانت واتساپ در چندین دستگاه

جزئیات بیشتری از قابلیت استفاده از یک اکانت واتساپ در چندین دستگاه منتشر شد

چندی پیش مارک زاکربرگ اعلام کرد که به زودی استفاده از یک اکانت واتساپ در چندین دستگاه ممکن خواهد شد و حالا جزئیات جدیدی از این قابلیت منتشر شده است.

چندی پیش واتس‌اپ تائید کرد که قابلیت استفاده همزمان از یک اکانت در چندین دستگاه مختلف را به این پلتفرم اضافه خواهد کرد و حالا وب‌سایت WABetainfo اسکرین شات جدیدی را منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری را در اختیار ما می‌گذارد. متأسفانه اطلاعات جدید منتشر شده آنچنان هم خوب نیستند.

ظاهراً این قابلیت به تنها یک گوشی هوشمند محدود خواهد شد؛ یعنی اینکه شما نمی‌توانید از اکانت واتساپ خود به طور همزمان در چندین گوشی اندرویدی یا در یک گوشی اندرویدی و آیفون استفاده کنید.

البته امیدواریم که این محدودیت فقط راهکاری موقتی باشد و در آينده نزدیک شاهد پشتیبانی کامل از قابلیت استفاده از چندین دستگاه در واتساپ باشیم. بر اساس اسکرین شات منتشر شده، این قابلیت از ۴ دستگاه (واتساپ وب، ‌واتساپ دسکتاپ، فیسبوک پورتال اسمارت دیسپلی) به علاوه یک گوشی هوشمند پشتیبانی خواهد کرد.

استفاده از یک اکانت واتساپ در چندین دستگاه

خبر خوب اینکه دیگر لازم نیست برای استفاده از اکانت واتساپ در دستگاه‌های دیگر، گوشی خود را به اینترنت و WhatsApp متصل کنید. شما همچنین می‌توانید تاریخچه چت‌های خود را بین اندروید و آی او اس جابه‌جا کنید و تماس‌های صوتی و تصویری نیز در تمامی دستگاه‌های مرتبط فعال خواهند بود.

البته برای دسترسی به این قابلیت‌ها پیش‌نیازهایی نیز لازم است. تمامی دستگاه‌های مرتبط باید به آخرین نسخه واتس‌اپ به‌روزرسانی شده باشند (وقتی که منتشر شد) و همچنین اگر فردی از نسخه قدیمی‌تر این پیام ‌رسان استفاده کند، شما قادر به ارسال پیام یا تماس گرفتن با او نخواهید بود.

هنوز تاریخ مشخصی به عنوان زمان عرضه این ویژگی‌های جدید مشخص نشده است. اما مارک زاکربرگ و ویل کتکارت،‌ مدیر واتس‌اپ، در مصاحبه‌ای اعلام کردند که قابلیت استفاده از یک اکانت واتساپ در چندین دستگاه تا ۲ ماه دیگر عرضه خواهد شد. بنابراین انتظار داریم که تا نسخه بتای مربوطه تا اوایل مرداد ماه منتشر شود. آن‌ها همچنین گفتند که واتساپ می‌خواهد امکان تائید حساب کاربری از طریق تماس تلفنی را هم فراهم کند. بنابراین؛ نسخه بعدی واتس‌اپ پر از ویژگی‌های جدید خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*