پتنت تلویزیون رول شدنی ال جی

پتنت تلویزیون رول شدنی ال جی با مکانیزمی متفاوت ثبت شد

پتنت تلویزیون رول شدنی ال جی – LG Rollable TV نشان می‌دهد که شرکت کره‌ای می خواهد از مکانیزم متفاوتی برای تلویزیون رول شونده جدید خود استفاده کند.

ال جی به تازگی پتنت مربوط به تلویزیون اولد رول شدنی خود را ثبت کرده است. البته؛ ال جی پیش از این نیز تلویزیون رولی خود را به نمایش گذاشته بود، اما این تلویزیون از مکانیزم رول شونده دوگانه‌ای برخوردار است که آن را منحصر به فرد می‌کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت LetsGoDigital، شرکت کره‌ای توانسته پتنت مربوط به طراحی این محصول را در سیستم طراحی بین‌المللی لاهه ثبت کند. این پتنت با عنوان «تلویزیون با صفحه نمایش رولی» به ثبت رسیده است. تلویزیون ال جی در حالت جمع شده به یک اسپیکر کشیده با لبه‌های گرد شباهت دارد و هنگام باز شدن نیز از دو طرف گشوده می‌شود.

پتنت تلویزیون رول شدنی ال جی

ال جی پیش از این نیز تلویزیون ال جی Signature OLED TV R را به نمایش گذاشته بود که صفحه نمایش رولی آن از پایه پایینی دستگاه باز می‌شد. اما این تلویزیون رولی با مدل قبلی تفاوت‌هایی دارد.

پتنت تلویزیون رولی ال جی نشان می‌دهد که با دستگاه جمع و جور تری روبرو هستیم که به صورت افقی باز می‌شود. در بدنه پشتی دستگاه نیز شاهد نوعی فریم تی شکل هستیم که از صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند. متأسفانه هیچگونه اطلاعاتی درباره اندازه صفحه و رزولوشن آن منتشر نشده است. اما؛ به نظر می‌رسد که این تلویزیون علاوه بر پنل اولد، دارای نسبت تصویر ۱۶ به ۹ باشد.

پتنت تلویزیون رول شدنی ال جی / تلویزیون LG Signature OLED TV R

LG Signature OLED TV R

تلویزیون رول شدنی اولد ال جی به تلویزیون TCL CSOT Rollable TV شباهت دارد که تی سی ال در پاییز سال گذشته از آن پرده ‌برداری کرده بود. البته؛ هنوز مشخص نیست که آیا ال جی در حال کار بر روی این تلویزیون است یا اینکه صرفاً می‌خواسته پتنت مربوط به ایده جدید تلویزیون رول شونده خود را ثبت کند. اما در هر صورت؛ این پتنت دید خوبی از تلویزیون‌های رولی و کامپکت سال‌های آتی به ما می‌دهد. حتی شاید در آينده شاهد تلویزیون‌های قابل حمل باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*