اشتراک گذاری توییت ها در استوری اینستاگرام

اشتراک گذاری توییت ها در استوری اینستاگرام امکان‌پذیر شد

شبکه اجتماعی توییتر با اضافه کردن یک گزینه جدید به اپلیکیشن آی او اسی خود، اشتراک گذاری توییت ها در استوری اینستاگرام را امکان‌پذیر کرد.

اکثر کاربرانی که دائم در حال استفاده از چندین شبکه اجتماعی مختلف هستند، بی‌شک در برهه‌ای از زمان برای اشتراک گذاری توییت ها در استوریت اینستاگرام خود تلاش کرده‌اند. تا به امروز تنها راه ممکن برای انجام این کار، اسکرین شات گرفتن از صفحه مربوط به توییت خود و سپس استوری کردن آن به صورت یک عکس ثابت بود.

در روزگاری که همه به دنبال حداکثر سرعت و کارایی برای انجام امور روزمره خود بدون هرگونه سختی هستند، این مسئله‌ای است که باید مدت‌ها پیش به آن پرداخته می‌شد؛ زیرا اینستاگرام و توییتر هر دو جزو پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی فعال در سراسر جهان هستند.

اکنون توییتر یک گام رو به جلو برداشته و گزینه‌ای را برای اشتراک گذاری توییت ها در استوری اینستاگرام در قالب یک استیکر، به شبکه اجتماعی خود اضافه کرده است. این یعنی شما می‌توانید یک توییت ارسال شده را در قالب عکس‌العمل به یک نوشته یا تصویر، به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید.

دیگر نیازی نیست از توییت خود در صفحه گوشی اسکرین شات بگیرید و فضاهای اضافه زیادی را در صفحه کوچک استوری با آن‌ها اشغال کنید. ضمن اینکه قابلیت جدید توییتر، به شما کمک می‌کند در عرض چند ثانیه این کار را انجام دهید.

نحوه قرار دادن توییت ها در استوری اینستاگرام

برای استفاده از این قابلیت جدید کافیست روی آیکون اشتراک‌گذاری یک توییتر در توییتر کلیک کنید و بعد گزینه Instagram Stories را انتخاب کنید. سپس صفحه اینستاگرام باز خواهد شد و شما می توانید توییت خود را به عنوان یک استیکر روی صفحه تغییر سایز دهید یا جای آن را عوض کنید و در انتها آن را استوری کنید.

اشتراک گذاری توییت ها در استوری اینستاگرام

در حال حاضر امکان استفاده از این گزینه فقط برای آیفون‌های اپل فراهم است؛ هرچند به زودی شاهد انتشار آن برای نسخه اندرویدی توییتر نیز خواهیم بود. البته هنوز تمام کاربران آیفون‌ها نیز به این ویژگی دسترسی پیدا نکرده‌اند و احتمال دارد تا دریافت آن مدتی طول بکشد.

توییتر روز گذشته نیز از Super Follows و Ticketed Spaces به عنوان راهکارهای ابتکاری برای بهبود درآمدزایی رونمایی کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*