سامسونگ گلکسی کروم بوک گو

سامسونگ گلکسی کروم بوک گو در سکوت خبری رونمایی شد

سامسونگ گلکسی کروم بوک گو – Samsung Galaxy Chromebook Go با یک نمایشگر ۱۴ اینچی، پردازنده Intel Celeron N4500 و باتری ۴۲ وات ساعتی معرفی شد.

سامسونگ با رونمایی از گلکسی کروم بوک گو همچنان به گسترش حضور در دنیای لپ تاپ‌ها ادامه می‌دهد. کروم بوک ارزان قیمت این شرکت به یک نمایشگر ۱۴ اینچی TFT با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و یک وب‌کم 720p مجهز است. اما شاید ویژه‌ترین قابلیت این کروم بوک، تجهیز آن به اینترنت موبایل LTE است.

کروم بوک جدید سامسونگ از چیپست Intel Celeron N4500 قدرت می‌گیرد و با کارت گرافیک یکپارچه Intel UHD برخوردار است. ۴ یا ۸ گیگابایت رم LPDDR4 و حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی از نوع eMMc نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد. وزن این لپ تاپ ۱.۴۵ کیلوگرم است و به یک کیبورد با نور پس زمینه مجهز است. ورودی/ خروجی‌های این لپ تاپ را نیز ۲ پورت USB تایپ C، یک پورت USB 3.2، یک جک ترکیبی هدفون/ میکروفون، اسلات کارت میکرو اس دی و یک اسلات سیم کارت نانو تشکیل می‌دهند.

سامسونگ گلکسی کروم بوک گو

Galaxy Chromebook Go به یک باتری ۴۲.۳ وات ساعتی مجهز است و توسط یک شارژر ۴۵ وات با USB تایپ C شارژ می‌شود. سامسونگ هنوز قیمت و تاریخ عرضه این کروم بوک را اعلام نکرده است.