استخراج غیرقانونی رمزارز

کشف بزرگ‌ترین مزرعه استخراج غیرقانونی رمزارز با 7 هزار دستگاه ماینر

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بزرگترین مزرعه استخراج غیرقانونی رمزارز در کشور با بیش از 7 هزار دستگاه استخراج خبر داد.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرایی شدن طرحی در راستای کشف و ضبط مراکز استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال از کشف بزرگ‌ترین مزرعه استخراج غیرقانونی رمزارز در کشور با 7 هزار دستگاه استخراج ارز دیجیتال خبر داد.

پلیس بزرگ‌ترین مزرعه استخراج غیرقانونی رمزارز را کشف کرد

وی در ارتباط با این موضوع عنوان کرد که بزرگ‌ترین مرکز استخراج غیرقانونی رمز ارز در تهران توسط پلیس پیشگیری تهران و با کمک سازمان برق تهران کشف شد. وی ادامه داد که در این مرکز، ماموران حدود 7 هزار دستگاه استخراج کننده رمزارز یا ماینر را کشف و ضبط کردند که نزدیک به 4 درصد از برق کشور را به خود اختصاص می‌دادند. لازم به ذکر است که بعضی از این دستگاه‌ها نصب و تعدادی دیگر نیز آماده برای نصب بوده‌اند.

سردار رحیمی با اشاره به شروع این طرح در دو روز گذشته بیان کرد که پلیس همچنان جست‌وجو برای کشف این مزارع را ادامه خواهد داد و تا به امروز نیز بالغ بر 3 هزار دستگاه استخراج کننده رمزارز در تهران کشف شده است.  به گفته رحیمی، پلیس در 24 ساعت گذشته 50 مکان را مورد بازدید و بررسی قرار داده است که اصلی‌ترین آن‌ها همین مزرعه استخراج غیرقانونی رمزارز بوده است که بیش از 7 هزار دستگاه استخراج از آن کشف شده است. لازم به ذکر است که این مزرعه تأثیر مستقیمی بر کمبود برق در تهران داشته است.