جان مک آفی

جان مک آفی خودکشی کرد!

جان مک آفی که به عنوان خالق نرم افزار آنتی‌ ویروس مک آفی شناخته می‌شود با خودکشی در یک زندان اسپانیا به زندگی پر از فراز و نشیب خود پایان داد.

جان مک آفی، خالق نرم افزار آنتی ویروس مک آفی و یکی از پیشتازان صنعت آنتی ویروس در زندان شهر بارسلوانا اسپانیا خودکشی کرد. مک آفی در حالی با خودکشی به زندگی پر از فراز و نشیب خود پایان داد که اخیرا دادگاه عالی اسپانیا با استرداد وی به آمریکا به دلیل اتهام فرار مالیاتی موافقت کرده بود.

خودکشی جان مک آفی در یک زندان اسپانیا

خاویر ویلالبا، وکیل مک آفی در این خصوص اعلام کرد این کارآفرین 75 ساله حدود 9 ماه را در زندان شهر بارسلونا اسپانیا گذرانده بود و طی این مدت نتوانستیم او را از اتهامات وارد شده تبرئه کنیم. وی افزود با دستور دادگاه برای استرداد مک آفی به آمریکا به دلیل فرار مالیاتی وی به یقین رسید که مابقی عمرش را باید در زندان بماند و به همین دلیل تصمیم گرفت با خودکشی به زندگی خود پایان دهد.

گفتنی است این پیشتاز صنعت آنتی ویروس به مدت چند سال تحت تعقیب مقامات آمریکایی قرار داشت و دادگاه ایالت تنسی آمریکا او را به فرار مالیاتی و همچنین دادگاهی در نیویورک نیز وی را به کلاهبرداری رمزارزی متهم کرده بودند. وی در 31 اکتبر سال 2020 در فرودگاه بارسلونا دستگیر شد و آخرین ماه‌های عمرش را در زندان همین شهر گذراند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با این همه درامد و ثروت و جایگاه خوب چرا اخه کلاهبرداری یا فرار مالیاتی که آخرش برسه به خودکشی
    احمقانه نیست این کار ؟؟؟؟