ماکت سری آيفون 13

ماکت سری آيفون 13 چینش دوربین گوشی‌های جدید اپل را نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از ماکت سری آيفون 13 اپل – iPhone 13 منتشر شده است که اطلاعات منتشر شده مربوط به جزئیات دوربین و نحوه چینش آن‌ها را تائید می‌کند.

اخیراً تصویر جدیدی منتشر شده است که ماکت هر ۴ عضو سری آیفون 13 را نشان می‌دهد. البته ماکت‌ها صرفاً ابعاد فیزیکی دستگاه را نشان می‌دهند و نمی‌توان از آن‌ها همانند نسخه نهایی گوشی استفاده کرد. این ماکت‌ها برای طراحی و بررسی قاب‌های محافظ گوشی کاربرد دارند.

ماکت سری آيفون 13

در واقع در این تصویر نکته خاصی وجود ندارد. اپل می‌خواهد در iPhone 13 همان زبان طراحی سری آيفون 12 را با اندکی تغییر به کار گیرد. شما حتماً تا به اینجای کار متوجه شده‌اید که چینش دوربین‌های آيفون 13 و آیفون 13 مینی به شکل مورب در آمده است، در حالی که در نسل قبل دوربین‌ها به صورت عمودی قرار گرفته بودند.

سانی دیکنسون (منتشر کننده این تصاویر) گفته است که آیفون 13 پرو مکس کمی بزرگتر خواهد بود. هرچند؛ گفته می‌شود که همه‌ی مدل‌های آیفون 13 اندکی ضخیم‌تر شده‌اند (البته در مقیاس میلی‌متر) و برجستگی دوربین نیز بیشتر شده است. این مسئله تا حدودی به دلیل استفاده از باتری‌های بزرگتر و تا حدودی نیز به دلیل به‌کارگیری دوربین‌های جدیدتر است.

تحلیل گران TrendForce بر این باور هستند که اپل در هر چهار مدل آيفون از لرزشگیر سنسور شیفت استفاده خواهد کرد و ماژول فوق عریض در همه‌ی مدل‌ها به ۶ المان و فوکوس خودکار مجهز خواهد شد. البته تنها دو مدل پرو و پرو مکس دارای حسگر LiDAR خواهند بود که در تصاویر منتشر شده از ماکت سری آيفون 13 نیز کاملاً مشخص است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*