باتری شیائومی می میکس 4

اطلاعات مربوط به شارژ سریع و ظرفیت باتری شیائومی می میکس 4 منتشر شد

شیائومی می‌خواهد نسل جدید می میکس را عرضه کند. حالا گزارشی در رابطه با شارژ سریع و ظرفیت باتری شیائومی می میکس 4 – Xiaomi Mi MIX 4 منتشر شده است.

مدتی است که شایعات مربوط به نسل جدید Mi MIX قوت گرفته است و حالا گزارش جدیدی از چین منتشر شده است که تائید می‌کند شیائومی می میکس 4 با باتری‌های BM58 با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر عرضه خواهد شد.

علاوه بر این منبع چینی ادعا می‌کند که این گوشی از شارژ سیمی سریع ۱۲۰ وات و شارژ بی سیم ۸۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. چندی پیش شیائومی فناوری جدید شارژ سریع خود را به نمایش گذاشت و حالا می‌توان گفت که Xiaomi Mi MIX 4 اولین گوشی مجهز به شارژ سریع ۱۲۰ وات جهان نام خواهد گرفت.

پیش از این نیز گزارشی منتشر شده بود که این دستگاه توانسته تأییدیه 3C چین را دریافت کند و از باتری دو سلولی با ظرفیت ۲۴۳۰ میلی‌آمپر (برای هر سلول) بهره خواهد برد.

باتری شیائومی می میکس 4

البته مشخصات رده بالای شیائومی می میکس 4 به همین‌جا ختم نمی‌شود و قرار است این گوشی به جدیدترین فناوری دوربین زیر نمایشگر مجهز شود تا تجربه صفحه نمایشی کاملاً یکپارچه را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

ماه گذشته وب‌سایت دیجیتال چت استیشن اعلام کرد که شیائومی می‌خواهد از دو گوشی بالا رده با شماره مدل‌های K8 و J18S رونمایی کند. ظاهراً K8 به می میکس 4 اشاره دارد و J18S نیز به گوشی تاشو جدید این شرکت چینی مربوط است.

اگرچه گفته می‌شود که صفحه نمایش شیائومی Mi MIX 4 دارای رزولوشن 2K نخواهد بود، اما ظاهراً به گونه‌ای شخصی سازی شده است که کیفیت بهتری را در مقایسه با سایر نمایشگرهای +FHD ارائه دهد.

می میکس 4 از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پرو مجهز خواهد شد و شیائومی از رابط کاربری MIUI 13 در آن استفاده خواهد کرد. MIUI 13 نسبت به MIUI 12.5 بهبود پیدا کرده و ویژگی‌های جدیدی را نیز در خود جای داده است. البته؛ در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از MIUI 13 منتشر خواهد شد.

اطلاعات منتشر شده از شارژ سریع و ظرفیت باتری شیائومی می میکس 4 نشان می‌دهد که این شرکت برنامه‌های خاصی برای سری می میکس دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*