آلکاتل 1 ال پرو

تی سی ال از دو گوشی فوق اقتصادی آلکاتل 1 و آلکاتل 1 ال پرو رونمایی کرد

امروز تی سی ال دو گوشی جدید آلکاتل 1 مدل ۲۰۲۱ و آلکاتل 1 ال پرو – Alcatel 1L Pro را به مجموعه گوشی‌های ارزان قیمت خود اضافه کرد.

امروز تی سی ال از گوشی‌های ارزان قیمت جدید آلکاتل 1 و آلکاتل 1 ال پرو پرده‌برداری کرد. هر دو گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۱ گو بهره می‌برند و قرار نیست به این زودی به بازار عرضه شوند.

آلکاتل 1

آلکاتل 1 ال پرو / آلکاتل 1

آلکاتل 1 از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن +FWVGA بهره می‌برد و در حاشیه ضخیم بالایی گوشی نیز یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است. این گوشی به تراشه ۴ هسته‌ای مدیاتک MT6739 در کنار یک گیگ رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است. کاربران همچنین می‌توانند از کارت حافظه microSD تا حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگابایت استفاده کنند. Alcatel 1 از نسخه Go اندروید ۱۱ بهره می‌برد و دارای باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر است.

در بدنه پشتی این گوشی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته که دارای توانایی تشخیص چهره است. آلکاتل 1 دارای برچسب قیمتی ۷۰ دلاری خواهد بود و از اواسط مرداد ماه و در دو رنگ آبی و مشکی در بازارهای اروپا و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد.

آلکاتل 1 ال پرو

آلکاتل 1 ال پرو

مدل 1L Pro نیز از نسخه گو اندروید ۱۱ استفاده می‌کند اما با مشخصات نسبت بهتری عرضه خواهد شد. Alcatel 1L Pro دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با رزولوشن +HD است و در ناچ قطره طور آن نیز یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

توان پردازشی این گوشی توسط تراشه ۸ هسته‌ای Unisoc SC9863A تأمین می‌شود که در کنار ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره ‌سازی قرار گرفته است. آلکاتل 1L Pro از کارت حافظه میکرو SD تا حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

همچنین در بدنه پشتی گوشی یک حسگر ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری نیز وظیفه تأمین انرژی گوشی جدید آلکاتل را به عهده دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از یک شارژر ۵ وات، آلکاتل 1L پرو را شارژ کنند.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت در بدنه پشتی و قابلیت تشخیص چهره دوربین سلفی اشاره کرد.

آلکاتل 1 ال پرو ۱۳۵ دلار قیمت خواهد داشت و از اواسط مرداد ماه و در دو رنگ خاکستری و آبی در آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهد شد. طبیعتاً این گوشی‌ها دارای مشخصات فوق‌العاده‌ای نیستند اما می‌توانند پاسخگوی نیازهای جامعه هدف خود باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینا دیگه چین خدا 😂