ویندوز ۱۱

ویندوز ۱۱ هوم در هنگام نصب به اکانت مایکروسافت و اتصال اینترنت نیاز دارد

پس از معرفی ویندوز ۱۱ هوم توسط مایکروسافت، مشخص شد که نسخه خانگی Windows 11 هنگام نصب به اتصال اینترنت و اکانت مایکروسافت نیاز خواهد داشت.

شرکت مایکروسافت ساعاتی پیش از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد و طرفداران سیستم عامل محبوب‌اش را به وجد آورد. هم‌اکنون تایید شده است که برای نصب نسخه خانگی Windows 11 با نام ویندوز ۱۱ هوم باید اکانت مایکروسافت را در اختیار داشته باشید و با اینترنت روشن به سراغ راه‌اندازی نسخه جدید ویندوز بروید.

نسخه‌های قبلی ویندوز، امکان ساخت یک حساب محلی و چشم‌پوشی از اکانت‌های رسمی مایکروسافت را برای مخاطب فراهم می‌کنند. البته این شرکت کاربران را وادار به استفاده دائمی از اکانت رسمی خود برای ورود به فضای ویندوز ۱۱ نخواهد کرد. به احتمال زیاد بعد از نصب و وارد شدن، همچنان می‌توانید از یک حساب محلی استفاده کنید.

اتصال اینترنت برای نصب این نسخه هم منطقی به نظر می‌رسد زیرا ویندوز ۱۱ قرار است از طریق یک به‌روزرسانی رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد؛ بنابراین برای نصب آن بر روی کامپیوترهای شخصی‌تان، نیاز به اتصال اینترنت خواهید داشت. علاوه‌بر این موارد، برای راه‌اندازی نسخه جدید ویندوز، باید از فضای ذخیره‌سازی کافی پلتفرم خود به منظور دریافت به‌روزرسانی‌ها اطمینان حاصل کنید.

حداقل سخت‌افزار برای اجرا ویندوز ۱۱، یک پردازنده دو هسته‌ای ۶۴ بیتی با فرکانس یک گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضا برای ذخیره‌سازی است. این نسخه موردانتظار، یک به‌روزرسانی رایگان برای کاربران ویندوز ۱۰ خواهد بود.

در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از شرایط و نیازمندی‌های نسخه جدید ویندوز را که توسط مایکروسافت منتشر شده، مشاهده کنید و با آمادگی بهتری به سراغ نسل جدید سیستم عامل‌های این شرکت بروید.

  • نسخه خانگیWindows 11 برای نصب و راه‌اندازی در اولین مرتبه، به اتصال اینترنت و اکانت مایکروسافت نیاز خواهد داشت.
  • برای خاموش کردن کامپیوترهای شخصی حین اجرا نسخه خانگی Windows 11 و در حالت S Mode نیز به اتصال اینترنت احتیاج دارید.
  • برای دریافت به‌روزرسانی‌ها و استفاده از برخی ویژگی‌های  تمام نسخه‌های Windows 11، دسترسی به اینترنت نیاز خواهد بود. اما برای همه قابلیت‌های جدید این نسخه، احتیاجی به اکانت مایکروسافت ندارید و این مورد فقط برای بعضی از ویژگی‌ها ضروری است.

در مجموع به نظر می‌رسد که ویندوز ۱۱ با ارائه امکانات بیشتر و جذاب‌تر به کاربران، قصد دارد تجربه به‌یادماندنی و شگفت‌تانگیزی را برای مخاطب رقم بزند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه