گلکسی واچ اکتیو 4

رندرهای گلکسی واچ اکتیو 4 طراحی متفاوت آن را نشان می‌دهند

اولین رندرهای گلکسی واچ اکتیو 4 – Galaxy Watch Active 4 منتشر شد که نشان می‌دهد سامسونگ برای این مدل به سراغ یک طراحی متفاوت رفته است.

ساعت گلکسی واچ اکتیو 4 احتمالا تا ماه‌های آتی وارد بازار می‌شود و اخیرا رندرهای آن منتشر شده که یک تصویر کلی از این مدل جدید ارائه می‌دهد.

سامسونگ به‌زودی با سری جدید گلکسی واچ اکتیو بازمی‌گردد که قرار است برای اولین بار از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده کند. شرکت سازنده رابط کاربری One UI را نیز در این مدل‌ها به کار می‌گیرد. شایعات پیرامون اکتیو 4 از مدتی قبل شنیده می‌شد اما با تشکر از اطلاعات و تصاویری که اخیرا فاش شده، می‌توانید ببینید که از نظر طراحی ظاهری، با چه نوع ساعتی رو به رو هستیم. این رندرها رسمی نیستند اما می‌توان انتظار داشت که به مدل اصلی نزدیک باشند.

رندرهای گلکسی واچ اکتیو 4

همان طور که مشاهده کردید، ساعت اکتیو 4 برخلاف مدل اکتیو 2 که دارای دکمه‌های دایره‌ای شکل بود، از دکمه‌های مستطیل شکل استفاده می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که سایز کلی ساعت بزرگ‌تر شده و در عین حال، حاشیه‌‌ی آن باریک‌تر شده است. مشابه مدل‌های پیشین، قابلیت چرخش حاشیه‌ی ساعت نیز وجود ندارد (حداقل به صورت فیزیکی، امکان دارد که  این ویژگی در رابط کاربری به آن اضافه شود). علاوه بر این، شیشه‌ی صفحه ‌نمایش نیز تخت بوده و حالت گنبدی از مدل‌های پیشین کنار گذاشته شده است.

گلکسی واچ اکتیو 4

گلکسی واچ اکتیو 2 (سمت چپ) و رندر ساعت اکتیو 4 (سمت راست)

طبق دیگر اطلاعات فاش شده، اکتیو 4 در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود و دارای چهار رنگ خواهد بود: مشکی، نقره‌ای، سبز و طلایی. این رنگ‌ها را در پایین می‌توانید مشاهده کنید اما توجه داشته باشید که کاملا دقیق نیستند و ممکن است با نسخه‌ی نهایی تفاوت داشته باشند.

گلکسی واچ اکتیو 4 

ساعت‌های اکتیو 4 احتمالا در ماه اوت (مرداد ماه) به صورت رسمی معرفی می‌شوند و می‌توان انتظار داشت که بین 399 الی 499 دلار قیمت گذاری شوند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زیبا ترین ساعت تا به این لحظه