گلکسی Z Fold 3

تصاویری غیر رسمی از گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 منتشر شد

گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 جزو مورد انتظارترین گوشی‌های شرکت سامسونگ به حساب می‌آیند و همه منتظر معرفی کامل این دو گوشی هستند. حالا تصاویر رندری جدیدی از این دو گوشی به بیرون درز پیدا کرده است.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که دو گوشی تا شدنی 5G خود را که گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 نام دارند در ماه آگوست سال میلادی جاری معرفی خواهد کرد. اما به تازگی شخصی به نام Evan Blass shared که به علت عرضه اطلاعات داخلی شرکت‌های گوشی سازی شهرت دارد، تصاویر رندری جدیدی از این دو گوشی مورد انتظار عرضه کرده است. این تصاویر نه تنها نام رسمی گوشی‌های جدید گلکسی را تایید می‌کند، بلکه از طراحی ظاهری آن‌ها هم پرده برداری می‌کند.

اولین تصویر مربوط به گوشی گلکسی Z Fold 3 است و بر اساس تصاویر رندری می‌توان تایید کرد که این گوشی از مداد مخصوص S Pen Stylus پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که نوعی مداد Stylus به صورت اختصاصی برای این گوشی طراحی شده است؛ زیرا عبارت “Fold Edition” بر روی مداد حک شده است. حتی در بعضی از شایعات عنوان شده است که جایگاه اختصاصی برای قرار دادن مداد بر روی بدنه گوشی طراحی شده است. اگرچه تصاویر نمای خوبی از طراحی گوشی را ارئه می‌دهند، اما نمی‌توان در آن‌ها جایگاهی برای ذخیره مداد Stylus مشاهده کرد.

گلکسی z fold 3

با نگاه به قسمت پشتی گلکسی Z Fold 3 می‌توان سه دوربین فیزیکی که به صورت عمودی ردیف شده‌اند مشاهده کرد. بسیاری از گزارش ادعا کرده بودند که این گوشی، اولین مدل سامسونگ خواهد بود که از دوربین درون صفحه نمایش استفاده می‌کند. با این حال تصاویر به وضوح سوراخ دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش را نشان می‌دهند. موردی که در Galaxy Z Fold 2 هم به همین صورت تعبیه شده بود. مدل جدید نازک‌تر از نسل قبلی خود به نظر می‌رسد، اما هنوز ابعاد دقیق آن تایید نشده است.

 

اما می‌رسیم به تصاویر منتشر شده از گلکسی Z Flip 3 که در طراحی آن از دو رنگ استفاده شده و ظاهر بسیار شکیل و دلنشینی به این دستگاه داده است. قسمت مشکی رنگ که در بالا قرار گرفته، شامل دو دوربین و صفحه نمایش بزرگتر می‌شود. ظاهر این گوشی با تصاویری که چند هفته پیش به صورت غیر رسمی از Z Flip 3 منتشر شده بود تطابق دارد و مهر تاییدی بر حقیقی بودن این تصاویر است.

گلکسی z fold 3

پیش بینی می‌شود که سامسونگ مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را در ماه آگوست 2021 برگزار کند. 3 محصول اصلی سامسونگ در این مراسم معرفی خواهند شد که شامل دستگاه‌های تا شدنی و ساعت‌های هوشمند می‌شود. احتمالا فروش گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 از تاریخ 27 آگوست آغاز شود. گلکسی Watch 4 و Active Watch 4 هم از 11 آگوست در اختیار علاقه مندان قرار خواهند گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مثل همیشه بی رقیب