دیوید فینچر

اطلاعات جدیدی از فیلم The Killer دیوید فینچر منتشر شد

اثر جدید دیوید فینچر یعنی فیلم The Killer، پاییز سال جاری در شهر پاریس وارد مراحل تولید می‌شود و مایکل فاسبندر ستاره این فیلم خواهد بود.

علاقه‌مندان به آثار دیوید فینچر و دوست‌داران ژانر تریلر، نیازی نیست برای فیلم جدید این کارگردان صاحب سبک مدت زیادی صبر کنند. مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم The Killer (قاتل) برای پاییز امسال در شهر پاریس برنامه‌ریزی شده است. فینچر باری دیگر با یکی از فیلمبرداران شاخص سینما، اریک مِسراشمیت (Erik Messerschmidt) که برای فیلم «منک» جایزه اسکار را به دست آورده بود، همکاری خواهد کرد.

فینچر در زمینه فیلمنامه اثر جدیدش نیز به سراغ همکار قدیمی‌اش رفته است. این کارگردان مطرح آمریکایی برای نگارش فیلمنامه فیلم The Killer، اندرو کوین واکر را بازمی‌گرداند. نویسنده سناریو فیلم «هفت» که قرار است فیلمنامه «قاتل» را بر اساس یک رمان گرافیکی به همین نام از الکسیس نولنت، به رشته تحریر درآورد. تاکنون فقط حضور یک بازیگر برای بازی در این فیلم تایید شده و آن شخص مایکل فاسبندر است. هنرپیشه‌ای که برای اولین‌بار با فینچر همکاری می‌کند و قصد دارد وارد جهان مرموز این کارگردان شود.

The Killer

«قاتل» یک مجموعه رمان گرافیکی است که در سال ۲۰۱۸ به انتشار رسید. داستان این گرافیک ناول (رمان گرافیکی) به ماجراهای یک آدمکش باهوش و خشن اما خونسرد می‌پردازد که تلاش می‌کند از ماجراهای سیاسی پیرامون‌اش فاصله بگیرد. اما پس از بازنشستگی در مکزیک، دوباره وارد یک بحران سیاسی و ژئوپولیتیکی می‌شود؛ این‌بار میان کوبا، ونزوئلا و ایالات متحده. این رمان گرافیکی با توجه به فضای نئو-نوآر و ارجاعات سیاسی-اجتماعی فراوان‌اش به دهه ۱۹۷۰ میلادی، قطعاً به یک تجربه سینمایی مهیج و داستان‌محور تبدیل خواهد شد.

دیوید فینچر به مدت ۱۴ سال مشغول کار بر روی فیلم The Killer بوده و در طول این سال‌ها، بارها برای ساخت این عنوان تلاش کرده است. او قبل از اینکه قرارداد ۴ ساله‌اش را با نتفلیکس امضا کند، ابتدا با کمپانی پارامونت مذاکره کرده بود. در حال حاضر با نامزدی‌های متعدد تولیدات نتفلیکس در اسکار، منطقی است که این شرکت به سرعت پروسه تولید فیلم قاتل را آغاز کند.

فیلم «منک» جدیدترین اثر ساخته‌شده توسط دیوید فینچر بود که با بازخوردهای بسیار خوبی از سمت منتقدان و مخاطبین مواجه شد. عنوانی مهیج، خوش‌ساخت و سیاه و سفید که به ماجراهای نگارش فیلمنامه فیلم «همشهری کین» توسط فیلمنامه‌نویس قدیمی و بزرگ هالیوود، هرمن منکیه‌ویچ می‌پردازد. باید ببینیم فینچر با فیلم The Killer و بازی مایکل فاسبندر به عنوان شخصیت اصلی چه خواهد کرد. اما مجموعاً به نظر می‌رسد که این فیلم پتانسیل‌های زیادی دارد و می‌تواند موفقیت‌های گذشته کارگردان‌اش را تکرار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*