گوشی Honor 50

فروش 77 میلیون دلاری سری گوشی Honor 50 تنها در 1 دقیقه

سری گوشی Honor 50 بعد از گذشت تنها یک از هفته از رونمایی روانه بازار چین شد و تنها در یک دقیقه، طوفان به پا کرد تا نشان دهد که می‌تواند بخش عظیمی از بازار چین را در دست بگیرد.

بعد از هفته‌ها انتظار گوشی‌ Honor 50 و 50 Pro در بازار خانگی این شرکت، یعنی چین عرضه شدند. شرکت چینی به صورت رسمی اعلام کرده است که تلفن‌های هوشمند آن‌ها موفق به فروش 500 میلیون ین (معادل 77 میلیون دلار آمریکا) تنها در یک دقیقه شده‌اند که رکورد خارق‌العاده‌ای برای سازندگان به حساب می‌آید.

گوشی‌های Honor 50 و Honor 50 Pro هم اکنون در بازار چین قابل خریداری هستند. این شرکت چینی برنامه دارد تا سری 50 را در اروپا هم منتشر کند و طبق ادعای سازندگان، نسخه اروپایی این گوشی‌ها شامل برنامه‌های سرویس گوگل به صورت از پیش نصب شده می‌شود.

هفته پیش بود که شرکت Honor به صورت کامل از گوشی‌های سری 50 خود رونمایی کرد و به وضوح می‌شد متوجه الهام گیری این مدل از سری P50 هواوی – به خصوص در در زمینه طراحی ظاهری – شد. هر دو گوشی Honor 50 و 50 Pro از پردازنده‌های Snapdragon 778G استفاده می‌کنند؛ در حالی که نسخه  50 SE از تراشه Dimensity 900 شرکت Media Tek بهره می‌برد که چندان راضی کننده نیست و چنگی به دل نمی‌زند.

گوشی Honor 50 Pro دارای ابعاد 6.72 اینچی با صفحه نمایش منحنی AMOLED است که از نرخ بارگذاری 120 هرتز و کیفیت تصویر Full HD+ پشتیبانی می‌کند.

این درحالی است که مدل معمولی ابعاد کوچکتری معادل 6.57 اینچ با صفحه نمایش AMOLED دارد. این مدل تنها یک دوربین سلفی 32 مگا پیکسلی دارد و در سمت مقابل نسخه حرفه‌ای از دو دوربین سلفی بهره مند شده است که دوربین جلوی اصلی کیفیت 32 مگا پیکسلی و دوربین فرعی Ultrawide با قدرت 12 مگا پیکسلی است.