پیام‌رسانی ۵G

زد تی ای از قابلیت پیام‌رسانی ۵G رابط کاربری MyOS پرده برداشت

با اعلام شرکت چینی زد تی ای – ZTE، رابط کاربری MyOS هم‌اکنون به قابلیت پیام‌رسانی ۵G مجهز شده و از این ویژگی جدید استفاده خواهد کرد.

با ظهور تلفن‌های همراه و بی‌سیم جدید، قابلیت‌های تماس از راه دور دچار تحول شدند و مزایا بهبودیافته‌تری به همراهشان در اختیار کاربران قرار گرفتند. ورود نسل دوم شبکه‌های تلفن همراه یا همان ۲G، خدمات داده‌ای و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را مانند پیام‌های متنی، تصویری و چندرسانه‌ای به همراه داشت؛ در حالی که ۳G با تماس‌های ویدیویی‌اش، انقلاب تازه‌ای را به‌وجود آورد.

نسل چهارم یا ۴G، با ارتباطات سریع‌ و پایدارتری از راه رسید که امکان بارگیری با سرعت بالا و پیام‌رسانی مبتنی‌بر RCS را برای کاربر فراهم می‌کرد. حالا سرویس پیام‌رسانی ۵G قرار است با استفاده از تمام نکات مثبت نسل‌های قبلی و امکانات جدیدتری مانند تسهیل در ارتباطات و عدم محدودیت در انتقال پیام، باعث شکل‌گیری یک انقلاب دیگر شود.

با توجه به اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد که سرویس پیام‌رسانی ۵G مزیت‌های گسترده‌ای را در اختیار خواهد داشت. ویژگی‌های مثبتی که باعث بهبود و پیشرفت پیام‌های چندرسانه‌ای، پیام‌های تبلیغاتی و تجاری، چت بات و حتی پشتیبانی از قابلیت پرداخت خواهند شد. این پیام‌ها نه‌تنها مجهز به صدا و تصویر هستند، بلکه شامل موقعیت جغرافیایی نیز می‌شوند. این سرویس همچنین از طریق وای فای و چت‌های گروهی هم پیام‌رسانی خواهد کرد.

شرکت زد تی ای به تازگی با اعلام خبر پشتیبانی رابط کاربری MyOS از سرویس پیام‌رسانی ۵G، هواداران دنیای تکنولوژی را به وجد آورده است. در حال حاضر فقط گوشی‌های ZTE S30، Axon 30 Pro، و Axon 30 Ultra از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. اما به احتمال زیاد در آینده شاهد پیوستن تلفن‌های هوشمند بیشتری به این سرویس هیجان‌انگیز خواهیم بود. ویژگی جدیدی که می‌تواند آینده شبکه‌های ارتباطی و اسمارت فون‌ها را دگرگون کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*