اینفینیتی QX60 مدل 2022

اینفینیتی QX60 مدل 2022 با تغییرات ظاهری و تکنولوژی‌های جدید معرفی شد

اینفینیتی QX60 مدل 2022 معرفی شد. نسل جدید اینفینیتی کیو ایکس ۶۰ اکنون از تغییرات بیرونی و داخلی گسترده‌ای بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این کراس اوور سه ردیفه لوکس آشنا می‌شویم.

اینفینیتی QX60 حدود یک دهه است که به بازار عرضه می‌شود و طی این سال‌ها برای آن به‌روزرسانی بزرگی نیز در نظر گرفته نشده است. در همین راستا اینفینیتی طی سال گذشته پیش‌نمایشی از نسل جدید این کراس اوور سه ردیفه را در قالب کانسپت QX60 Monograph به نمایش گذاشت که توانسته بود نگاه بسیاری را به خود جلب کند. سرانجام این برند لوکس نیسان به صورت رسمی از نسخه تولیدی این کانسپت پرده‌برداری کرد. اینفینیتی QX60 مدل 2022 اکنون با تغییرات گسترده‌ای همراه شده و می‌تواند به خوبی به نیاز مشتریان خود پاسخ دهد.

مشخصات اینفینیتی QX60 مدل 2022

اینفینیتی QX60 مدل 2022

اینفینیتی QX60 مدل 2022 از لحاظ ظاهری به نسخه کانسپت خود شباهت زیادی دارد. نسل جدید اینفینیتی QX60 اکنون دارای طراحی کاملا جدیدی است و در ظاهر آن شاهد چراغ‌های باریک، جلوپنجره بزرگ و گلگیرهای عضلانی هستیم. طراحان این برند لوکس در طراحی نسل جدید اینفینیتی QX60 از فرهنگ ژاپنی نیز استفاده کرده‌اند؛ مثلا در الگوی داخلی چلوپنجره از اوریگامی و برای گرافیگ چراغ‌های جلو نیز از کیمونو یا همان لباس سنتی ژاپنی الهام گرفته شده است.

اینفینیتی QX60 مدل 2022

اینفینیتی QX60 مدل 2022 از کابینی با متریال نرم و باکیفیت بهره می‌برد و اکنون سطح لوکس بودن آن نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است. Infiniti برای نسل جدید کیو ایکس ۶۰ تیپ جدید اتوگراف را در نظر گرفته که از تریم چوبی، پشتی برجسته صندلی‌ها و روکش چرمی برای دو ردیف اول صندلی‌ها بهره می‌برد. همچنین این تریم چوبی توانسته است میزان لوکس بودن این کراس اوور سه ردیفه را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

اینفینیتی QX60 مدل 2022

تمام تیپ‌های نسل جدید QX60 به شکل استاندارد در ردیف اول از صندلی‌های ارگونومیک معروف به جاذبه صفر بهره می‌برند که به شکل کامل بر اساس انحناهای ستون فقرات طراحی شده‌اند و راحتی زیادی را برای سرنشینان به همراه دارند. برای سرنشینان ردیف دوم و سوم نیز صندلی‌های ارگونومیک منحصر‌به‌فردی در نظر گرفته شده که اکنون نسبت به قبل فضای بیشتری را ارائه می‌دهند. چنین ویژگی‌هایی در کنار متریال عایق صدای بیشتر و کنترل تهویه اتوماتیک سه منطقه‌ای باعث خواهند شد تا راننده و سرنشینان، سواری لذت‌بخش‌تری را تجربه کنند.

اینفینیتی QX60 مدل 2022

از لحاظ سطح تکنولوژی نیز اینفینیتی QX60 مدل 2022 نسبت به قبل به میزان زیادی ارتقا پیدا کرده است. اکنون داشبورد این کراس اوور از یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی مقابل راننده، یک نمایشگر سربالای ۱۰.۸ اینچی، یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و کنترل‌های خازنی لمسی برای سیستم تهویه بهره می‌برد. سیستم نیمه خودران ProPILOT به عنوان اصلی‌ترین تکنولوژی این خودرو محسوب می‌شود و مواردی چون ترمز و فرمان اتوماتیک، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و سیستم حرکت دوباره خودکار را در بر می‌گیرد.

اینفینیتی QX60 مدل 2022

نسل جدید QX60 از لحاظ فنی با تغییراتی همراه نشده است. این کراس اوور سه ردیفه اکنون از همان پیشرانه 3.5 لیتری V6 تنفس طبیعی نسل قبل بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 295 اسب بخار و گشتاور 366 نیوتن‌متر را به تولید برساند. البته اکنون یک گیربکس 9 سرعت اتوماتیک جدید جایگزین گیربکس CVT  قبلی شده و چنین تغییری ظرفیت بکسل نسل جدید اینفینیتی QX60 را به ۲۷۲۰ کیلوگرم افزایش داده است.

اینفینیتی QX60 مدل 2022

مشتریان اینفینیتی QX60 مدل 2022 می‌توانند آن را در دو نسخه محرک جلو و چهار چرخ محرک سفارش دهند که نسخه دوم از سامانه چهار چرخ محرک هوشمند جدیدی بهره می‌برد که می‌تواند تا 50 درصد از قدرت را به چرخ‌های عقب منتقل کند. این سیستم از کنترل گشتاور برداری نیز بهره می‌برد که قادر است ترمز هر چرخ را به شکل جداگانه فعال کند تا گشتاور به چرخ‌هایی که چسبندگی بیشتری دارند منتقل شود. این کراس اوور سه ردیفه لوکس از اواخر سال 2021 در بازار آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*