شانگ-چی و افسانه ده حلقه

تریلر جدید فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه را تماشا کنید

مارول با انتشار تریلری جدید از فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه، هواداران را بیش از پیش برای تماشای این عنوان مبارزه‌ای هیجان‌زده کرده است.

کمپانی مارول تریلر جدید و مهیجی را از فیلم شانگ‌-چی و افسانه ده حلقه – Shang Chi and the Legend of the Ten Rings منتشر کرده است. در این تریلر جزئیات بیشتری از شخصیت ونوو با بازی تونی لیانگ نمایش داده می‌شود. ونوو در واقع پدر شانگ‌-چی است که در دنیای سینمایی و کمیک‌های مارول، ماندارین نام دارد؛ یک آنتاگونیست قدرتمند و شرور که از بازوهایش به سمت دشمنان حلقه پرتاب می‌کند.

علاوه‌‌بر لئونگ، سیمو لیو در این فیلم نقش شانگ‌-چی و در واقع شخصیت اصلی را ایفا خواهد کرد. او در حال حاضر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و به دلیل گذشته تاریک و اتفاقات مختلفی که در زندگی‌اش رخ داده است، باید حساب خود را با سازمان ده حلقه تسویه کند. در فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه بازیگران دیگری مانند آکووافینا، میشل یئو، فالا چن، فلورین مونتنو و… نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه را تماشا کنید.

دستین دنیل کرتون به عنوان کارگردان و یکی از نویسندگان فیلم، درباره قهرمان جدید دنیای سینمایی مارول می‌گوید: «مشکل اصلی شانگ-چی در زندگی شخصی‌اش، ریشه در عدم شناخت واقعی او از درونیات خودش دارد. او ناچار به رویارویی با خود حقیقی‌اش است. اگر شانگ-چی با واقعیت کنار نیاید و نتواند خوب و بد، خیر و شر و تاریکی و نور را در وجودش نهادینه کند، به تمام توانایی‌هایش نخواهد رسید و با شکست مواجه خواهد شد.»

بعد بیش از دوسال غیبت فیلم‌های جهان سینمایی مارول، امسال از شدت حضور ابرقهرمان‌ها می‌توانید شاهد انفجار و انهدام سالن‌های سینما باشید! اسکارلت جوهانسون در ماه ژوئیه سال جاری با فیلم بیوه سیاه (Black Widow) عرض اندام خواهد کرد تا تأخیرهای فراوان این فیلم به دست فراموشی سپرده شوند. فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه نیز در ماه سپتامبر اکران می‌شود تا یک عنوان ابرقهرمانی و مبارزه‌ای کم‌نظیر را به مخاطب ارائه دهد.

شانگ-چی و افسانه ده حلقه

پس از دیدن این آثار، می‌توانید در ماه نوامبر به تماشا فیلم پرستاره جاودانگان (Eternals) بنشینید و با گروهی از ابرقهرمان‌های جدید آشنا شوید. و در نهایت پرونده سال ۲۰۲۱ برای مارول با فیلم موردانتظار مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider Man: No Way Home) بسته خواهد شد. اما پیش از تمامی این عناوین، می‌توانید در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور) ۱۴۰۰ فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*