گوگل

گوگل برای نتایج جست‌و‌جوهای غیرقابل اعتماد به کاربران هشدار خواهد داد

طبق تازه‌ترین اخبار، اگر نتایج جست‌وجوهایتان از منابع غیرقابل اعتماد باشد، گوگل به دلیل مسائل امنیتی و اطلاعاتی به شما هشدار خواهد داد.

شاید تابه‌حال برایتان پیش آمده باشد که هنگام جست‌وجو در گوگل، با نتایج غیرقابل اعتماد و نامعتبری مواجه شوید. نتایجی که از منابع ناشناس نشأت می‌گیرند و امنیت اطلاعات‌تان را به خطر می‌اندازند. گوگل اخیراً بررسی نتایج جست‌وجو کاربران خود را به منظور تأمین و امنیت منابع اطلاعاتی آغاز کرده است. با این حال، حجم اخبار داغ و اطلاعات مختلف در فضای اینترنت بسیار زیاد بوده و هنگامی که پوشش رسانه‌ای شدید می‌شود، موتور جست‌و‌جو نمی‌تواند ارزیابی کند که کدام منبع قابل اعتماد و کدام یک غیرقابل اعتماد است.

به همین دلیل اگر شناسایی مطمئن و ایمنی از نتایج جست‌وجو صورت نگیرد، گوگل شروع به هشدار دادن خواهد کرد. اگر با چنین هشدارهایی مواجه شوید، Google به شما راجع‌به جدید بودن موضوع جست‌وجو توضیح خواهد داد. تنها راه حل این مورد صبر کردن است زیرا موتور جست‌و‌جو پس از مدتی منابع معتبر را پیدا کرده و طبق الگوریتم موردنظر، موارد دلخواه کاربران را در اختیارشان قرار می‌دهد.

همچنین لازم است توجه داشته باشید که اطلاعات موجود راجع‌به نتایج جست‌وجوهایتان، در عنوان About This Result پنهان می‌شود. بنابراین به‌روزرسانی‌ها و تغییرات جدید گوگل، این اعلانات و هشدارها را برای کاربر قابل مشاهده‌تر خواهند کرد. این مراحل می‌تواند به رفع نتایج و اطلاعات نادرست و غیرقابل اعتماد کمک کنند و تجربه بهتری را برای کاربران رقم بزند.

در مجموع به نظر می‌رسد با توجه به سخت‌گیری‌ها و هشدارهای حائز اهمیت گوگل درباره نتایج جست‌وجوهای نامعتبر و غیرقابل اطمینان برخی از کاربران، از این به بعد شاهد امنیت بیشتری در فضای اینترنت خواهیم بود. موضوعی که می‌تواند تجربه کار با موتورهای جست‌وجو را نیز برای مخاطبان بهبود ببخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*