گلکسی Watch 4

گلکسی Watch 4 قادر به سنجش درصد چربی بدن خواهد بود

با نزدیک شدن به مراسم رونمایی از گلکسی Watch 4، گزارش‌های جدیدی از این ساعت هوشمند منتشر شده است. بر اساس آخرین اخبار، این ساعت قادر به سنجش درصد چربی کاربران است.

همانطور که احتمالا می‌دانید، شرکت سامسونگ در حال آماده سازی برای برگزاری یک رویداد آنلاین است که در آن به معرفی ساعت هوشمند گلکسی Watch 4 و گوشی‌های تا شدنی Z Flip 3 و Z Fold 3 خواهد پرداخت. در حالی که تنها چند هفته تا برگزاری این مراسم باقی مانده است، شایعات جدیدی حول محور ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شده است که به ویژگی‌های سلامت محور گلکسی Watch 4 اشاره دارد.

گلکسی Watch 4 دارای سنسور BIA خواهد بود  

BIA مخفف اصطلاح “آنالیز مقاومت زیستی – الکتریکی” است و در واقع از این تکنولوژی برای اندازه گیری چربی بدن استفاده می‌شود. سطح چربی اشباع یکی از مهم‌ترین موارد مرتبط با سلامت است و متخصصان تغذیه توجه ویژه‌ای به این مورد دارند. بر اساس گزارش درز کرده، گلکسی Watch 4 هم از این تکنولوژی بهره خواهد برد و کاربران می‌توانند به شکل عمیق‌تر و تخصصی‌تری از مراحل کاهش وزن و دستیابی به وزن ایده آل خود مطلع شوند.

این خبر در حالی منتشر شده است که چند وقت پیش به صورت رسمی تایید شد که ساعت هوشمند سامسونگ قادر به مانیتور کردن سطح قند خون کاربران نخواهد بود و این ویژگی احتمالا در نسل بعدی ساعت‌های این شرکت محقق خواهد شد. وجود سنسور BIA در کنار سایر امکانات سلامتی باعث خواهد شد تا گلکسی واچ 4 به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای ورزشکاران تبدیل شود.

در شایعات قبلی آمده است که ساعت هوشمند سامسونگ شامل ویژگی‌هایی از قبیل شتاب سنج، فشار (اتمسفر) سنج، Gyro (سنجش سرعت زاویه‌ای)، ضربان سنج، سنجش اشباع اکسیژن و مانیتورینگ فرآیند خواب می‌شود. ضمنا ادعا شده است که این ساعت از نسل جدیدی از پردازنده‌های 5 نانو متری استفاده می‌کند و به همین دلیل از نسل قبلی این ساعت‌ قدرتمندتر است و احتمالا عمر باتری بهتر و طولانی‌تری هم نسبت به Watch 3 خواهد داشت.

در انتها باید اشاره کنیم که ساعت هوشمند سامسونگ از سیستم عامل جدیدی استفاده خواهد کرد که حاصل همکاری سامسونگ و گوگل است. گفته می‌شود این سیستم عامل برنامه‌های بیشتر و نوآوری‌های جذاب‌تری را به همراه خواهد آورد. مسئولان سامسونگ اظهار کرده‌اند که اطلاعات بیشتر در تاریخ 28 ژوئن و در جریان مراسم WMC 2021 ارائه خواهد شد.

طبق پیش بینی‌های انجام شده، ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch 4 در ماه آگوست سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*