گلکسی بادز 2 سامسونگ

رندرهای گلکسی بادز 2 سامسونگ منتشر شد

گلکسی بادز 2 سامسونگ – Samsung Galaxy Buds 2 به زودی به صورت رسمی معرفی می‌شود و در ادامه می‌توانید رندرهای فاش شده از آن را مشاهده کنید.

پس از شایعاتی که اخیرا از گلکسی بادز 2 سامسونگ منتشر شد، حالا رندرهای آن نیز در دسترس طرفداران قرار گرفته تا نگاه دقیق‌تری به این ایرباد داشته باشند.

این مدل جدید، برپایه‌ی ساختار و طراحی کلی گلکسی بادز اصلی استوار است و سامسونگ برای ساخت آن، باز هم از پلاستیک استفاده کرده تا راحت‌تر در گوش جای بگیرد و سبک باشد. این مدل قرار است در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش به فروش برسد.

رندرهای گلکسی بادز ۲ سامسونگ

هر کدام از ایربادها دارای میکروفن‌های دوگانه هستند که به کاهش صداهای مزاحم کمک می‌کند. با این حال، خبری از فناوری اکتیو نویز کنسلینگ (Active Noise-Cancelling) نخواهد بود که کمی ناامید کننده است. اگر این قابلیت برای شما اهمیت دارد، باید به سراغ گلکسی بادز لایو یا بادز پرو بروید که به ترتیب در ماه اوت 2020 و ژانویه 2021 وارد بازار شدند.

اخیرا همچنین مشخص شده که گلکسی بادز 2 از سنسورهای تشخیص حرکت (Motion sensor) بهره می‌برد که اتفاق خوبی است. با این سنسورها، می‌توانید انتظار پخش یا توقف صدا به صورت هوشمند را داشته باشید.

این محصول جدید سامسونگ قرار است از ایربادهای مقرون به‌صرفه و نسبتا ارزان قیمت باشد و در مقایسه با ایرپادهای اپل، با قیمت کمتری وارد بازار شود. گلکسی بادز اصلی، سال گذشته با قیمت 149 دلار به فروش رسید و احتمالا این نسخه جدید هم با قیمت مشابه‌ای فروخته شود (یا حتی کمتر).

گلکسی بادز 2 همراه با یک جعبه‌ی فشرده و مربعی شکل عرضه می‌شود که به واسطه‌ی آن می‌توانید ایرباد را شارژ کنید. مدل اصلی با هر بار شارژ، نزدیک به 22 ساعت قابل استفاده بود و احتمالا عمر باتری مدل جدید نیز نزدیک به آن باشد.

معرفی رسمی این مدل احتمالا در اواسط تابستان صورت خواهد گرفت. در حال حاضر، گفته می‌شود که در تاریخ 2 اوت (11 مرداد)، سامسونگ تمامی محصولات جدیدش از جمله گلکسی زد فولد 3 و ساعت گلکسی واچ 4 را رسما رونمایی خواهد کرد که باید منتظر ماند و دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*