ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز

ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز با حذف نویز فعال معرفی شد

ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز – Beats Studio Buds با بهره‌گیری از حذف نویز فعال، عمر باتری 8 ساعته و مقاوم در برابر نفوذ آب رونمایی شد.

کمپانی بیتس امروز از یک جفت ایرباد بی‌سیم واقعی با فناوری حذف نویز فعال به نام بیتس استودیو بادز رونمایی کرد. فناوری حذف نویز فعال در این هدفون بی‌سیم تو گوشی صدای پس زمینه کاربر را با استفاده از میکروفون‌هایی که روی بدنه بیرون گوشی‌هایش قرار گرفته، حذف می‌کند. یک حالت شفاف نیز در اینجا وجود دارد که وقتی فعال شود شما صدای محیط پیرامون خود را در حالی که گوشی‌های این هدفون داخل گوش‌تان هست نیز خواهید شنید. این کار با استفاده از همان میکروفون‌ها و انتقال صدای بیرون به داخل گوشی‌ها انجام می‌شود.

ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز

استودیو بادز مثل سایر هدفون‌های بیتس به پردازنده سفارشی اپل مجهز نیست؛ به جز این مورد، گوشی‌های آن با یک لمس ساده می‌تواند با گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها متصل شود. در گوشی‌های اندرویدی، هرگونه شخصی‌سازی صوتی یا ارتقاء فریمور از طریق اپلیکیشن Beats انجام می‌شود. روی گوشی‌های آیفون نیز این کار از طریق خود سیستم عامل انجام می‌شود.

بیتس استودیو بادز به دستیارهای صوتی نیز مجهز است. روی گوشی‌های آیفون شما با عبارت Hey Siri می‌توانید دستیار سیری را برای شنیدن فرامین صوتی خود فرا بخوانید. این کار به نصب هیچگونه نرم افزار جداگانه‌ای نیاز ندارد. اما در گوشی‌های اندرویدی برای صدا زدن دستیار صوتی یا کنترل موسیقی از طریق خود گوشی، حتماً باید اپلیکیشن Beats را نصب کرده باشید. لازم به ذکر است که چون Studio Buds از چیپ W1 یا H1 برخوردار نیست، نمی‌تواند در اپلیکیشن اپل موزیک از قابلیت صدای فضایی (Spatial Audio) پشتیبانی کند.

هدفون بی سیم جدید کمپانی Beats مخصوص تمرینات ورزشی طراحی نشده است، اما به لطف یدک کشیدن گواهی IPX4 می‌تواند در برابر نفوذ آب و تعریق مقاومت کند.

ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز

استودیو بادز با پخش موسیقی و فعال بودن حذف نویز (ANC) تا 8 ساعت شارژدهی دارد، در حالی که با فعال کردن حالت شفاف شارژدهی آن به 5 ساعت می‌رسد. یک کیس شارژ نیز در کنار این هدفون عرضه شده است که دو بار شارژ کامل دیگر را ارائه می‌کند و عمر باتری آن را تا 24 ساعت افزایش می‌دهد. این کیس شارژ از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود؛ بنابراین اگر از کاربران اندرویدی هستید با همان کابل شارژ گوشی خود می‌توانید آن را شارژ کنید. علاوه‌بر این، تنها با 5 دقیقه شارژ نیز می‌تواند تا 1 ساعت از این هدفون استفاده کنید.

قیمت هدفون بیتس استودیو بادز

کمپانی بیتس ایرباد وایرلس جدید خودش را با قیمت 150 دلاری و در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز عرضه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*