هوندا سیویک هاچ بک 2022

هوندا سیویک هاچ بک 2022 معرفی شد؛ آشنایی با عضو جدید خانواده Honda Civic

هوندا سیویک هاچ بک 2022 معرفی شد. این هاچ بک ژاپنی نسبت به نسخه سدان خود از طراحی ظاهری بالغ‌تر و کابینی مدرن‌تر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی هوندا با معرفی نسخه هاچ بک هوندا سیویک 2022 تعداد اعضای خانواده این محصول محبوب خود را افزایش داد. این خودرو از همان سبک طراحی نسخه سدان خود بهره می‌برد، اما اکنون طراحی آن تکامل پیدا کرده و ظاهر آن بالغ‌تر از نسخه سدان شده است.

مشخصات هوندا سیویک هاچ بک 2022

هوندا سیویک هاچ بک 2022

هوندا سیویک هاچ بک 2022 از لحاظ ظاهری با نسخه سدان خود متفاوت به نظر می‌رسد؛ چراکه این خودرو اکنون از در پشتی گوشه‌دارتر، نمای عقب خاص و اسپویلر یکپارچه بهره می‌برد. این خودرو پنج در به چراغ‌های عقب متفاوتی نیز مجهز شده که یک نوار نازک آنها را به یکدیگر متصل کرده‌اند.

هوندا سیویک هاچ بک 2022

سایر بخش‌های این خودرو به نسخه سدان خود شباهت زیادی دارند. البته کابین این خودرو کمی مدرن‌تر از قبل به نظر می‌رسد. در مقابل راننده پشت آمپرهای دیجیتال 7 یا 10.2 اینچی به چشم می‌خورد و برای نمایشگر مرکزی نیز نمایشگری با ابعاد ۷ یا ۹ اینچی در نظر گرفته شده است. سیستم اطلاعات سرگرمی هوندا سیویک هاچ بک 2022 از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم بهره می‌برد و این نمایشگر مرکزی در بالای تریم لانه‌زنبوری شیک این هاچ بک نصب شده است.

هوندا سیویک هاچ بک 2022

هوندا سیویک هاچ بک 2022 نسبت به نسخه سدان خود کاربردی‌تر و جادارتر است؛ چراکه صندلی‌های تاشوی آن فضای بار را به میزان چشمگیری افزایش داده‌اند. هرچند فضای بار صندوق این خودرو اعلام نشده، اما طبق اعلام هوندا سرنشینان عقب اکنون از 36 میلی‌متر فضای پای بیشتری نسبت به نسخه سدان بهره می‌برند.

هوندا سیویک هاچ بک 2022

مشتریان می‌توانند نسخه هاچ بک هوندا سیویک را با دو موتور متفاوت سفارش دهند. پیشرانه پایه این خودرو از نوع 4 سیلندر 2 لیتری است که می‌تواند قدرتی برابر با 158 اسب بخار و گشتاور 187 نیوتن‌متر را به تولید برساند. پیشرانه دوم نیز از نوع 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو بوده که قادر به تولید قدرتی برابر با 180 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن‌متر است. این موتورها برای انتقال قدرت به گیربکس 6 سرعت دستی یا CVT مجهز شده‌اند. البته مشتریان می‌توانند گیربکس 6 سرعت دستی را فقط برای تریم‌های اسپرت و اسپرت تورینگ سفارش دهند.

هوندا سیویک هاچ بک 2022

هوندا Civic هاچ بک جدید از ساختار مستحکم‌تر، سیستم تعلیق اصلاح شده و سیستم فرمان ارتقا پیدا کرده بهره می‌برد که چنین تغییراتی سطح سواری و هندلینگ این خودرو را افزایش داده و همچنین سرنشینان صدا و لرزش کمتری را حس خواهند کرد. برای این هاچ بک بسته ایمنی ارتقا یافته نیز در نظر گرفته شده که این بسته ایمنی به پردازنده قوی‌تر، نرم افزار بهتر و دوربین با میدان دید بیشتر مجهز خواهد بود. رانندگان این خودرو در زمان استفاده از کروز کنترل تطبیقی با واکنش‌های سریع‌تر و ترمز طبیعی‌تر مواجه خواهند شد. علاوه بر این، دستیار حفظ خودرو بین خطوط نیز در این نسخه عملکرد خطی‌تر و طبیعی‌تری را ارائه خواهد داد.

هوندا سیویک هاچ بک 2022

هوندا سیویک هاچ بک جدید قرار است در کارخانه گرینزبرگ ایندیانای آمریکا به تولید برسد و پیش‌بینی می‌شود این هاچ بک ژاپنی در مدل پایه ال ایکس، قیمت حدود 20 هزار دلار و در مدل اسپرت تورینگ قیمت حدود 30 هزار دلار داشته باشد. این خودرو در مدل‌های سیویک Si و تایپ R جدید نیز قابل سفارش خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*