هوندا سیویک 2022

هوندا سیویک 2022 معرفی شد؛ با یازدهمین نسل Honda civic آشنا شوید

هوندا سیویک 2022 معرفی شد. هوندا برای یازدهمین نسل سدان محبوب سیویک تغییرات ظاهری متعددی را در نظر گرفته است. در ادامه با مشخصات Honda civic جدید آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی هوندا به صورت رسمی از یازدهمین نسل سیویک پرده برداشت. این سدان از فلسفه طراحی جدید Man-Maximum, Machine-Minimum بهره می‌برد که روی کاربردی و ساده بودن تمرکز دارد. به طور کلی هوندا سیویک 2022 از لحاظ ظاهری نسبت به نسل قبلی تغییرات زیادی را تجربه کرده است.

مشخصات هوندا سیویک 2022

هوندا سیویک 2022

شرکت هوندا برای ظاهر نسل جدید سدان محبوب خود از طراحی سیویک‌های کانسپت قبلی الگو گرفته است. از این رو هوندا سیویک 2022 نسبت به نسل قبلی گوشه‌دارتر به نظر می‌رسد. طراحان فاصله محوری این خودرو را نیز حدود چند میلی‌متر افزایش داده‌اند و ستون‌های شیشه جلو نیز به سمت عقب کشیده‌تر شده‌اند. یک خط کمر کم ارتفاع نیز به جذابیت این خودرو افزوده است. مشتریان این سدان ژاپنی می‌توانند آن را در 8 رنگ بدنه مختلف سفارش دهند که شرکت هوندا سه رنگ خاکستری متئوریت، خاکستری سونیک و آبی میست را برای نخستین بار برای این خودرو در نظر گرفته است.

هوندا سیویک 2022

کابین هوندا سیویک 2022 نسبت به قبل با تغییرات زیادی همراه بوده و طرح لانه‌زنبوری‌ای که در پهنای داشبورد به چشم می‌خورد یکی از تغییرات مهم آن محسوب می‌شود. مدل‌های LX، اسپرت و EX یازدهمین نسل سیویک از نمایشگر ۷ اینچی با دورشمار و یک سرعت شمار عددی در سمت چپ و یک سرعت شمار جداگانه هم در سمت راست پشت آمپرها بهره می‌برند. برای این مدل‌ها نمایشگر مرکزی ۷ اینچی در بالای داشبورد نیز در نظر گرفته شده است.

هوندا سیویک 2022

نسل جدید سیویک در مدل تورینگ به پشت آمپرهای تمام دیجیتالی با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی مجهز شده است. در بالای داشبورد نیز نمایشگر ۹ اینچی نصب شده که به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگر نصب شده در کلیه محصولات هوندا محسوب می‌شود. هوندا برای این مدل پرچمدار سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو نیز در نظر گرفته است.

هوندا سیویک 2022

هوندا سیویک 2022 در مدل‌های LX و اسپرت از موتور 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی نسل قبل بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 158 اسب بخار و گشتاور 187 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال نیرو از این پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. مدل‌های EX و تورینگ نیز از موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتون متری سود می‌برند که قدرت و گشتاور این موتور نسبت به نسل قبل به ترتیب ۶ اسب بخار و ۲۰ نیوتون متر افزایش پیدا کرده است. برای این مدل نیز گیربکس CVT ارائه شده است.

هوندا سیویک 2022

نسل جدید سیویک به بسته ایمنی به‌روز شده این خودروساز ژاپنی مجهز شده است که مواردی چون یک دوربین و 8 حسگر سونار، دستیار ترافیک، کنترل ترمز در سرعت‌های پایین و پیشگیری از استارت ناگهانی خودرو را شامل می‌شود. ترمزگیری طبیعی‌تر سیستم کروز کنترل تطبیقی و فرمان‌پذیری خطی‌تر دستیار حفظ خودرو بین خطوط جزو سایر بهبودهای اعمال شده در این خودرو محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه