ویوو ایکس  ۶۰ تی پرو پلاس

گوشی ویوو ایکس ۶۰ تی پرو پلاس با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شد

گوشی ویوو ایکس ۶۰ تی پرو پلاس – +Vivo X60t Pro با امکاناتی مثل چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد. سایر مشخصات فنی و قیمت آن را در ادامه ببینید.

شرکت ویوو از گوشی پرچمدار جدید خودش به نام ویوو ایکس ۶۰ تی پرو پلاس رونمایی کرد. این گوشی نسخه جدیدی خانواده X60 محسوب می‌شود و در کنار گوشی‌های ایکس ۶۰، ایکس ۶۰ پرو، ایکس ۶۰ تی و ایکس ۶۰ صفحه منحنی قرار می‌گیرد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی، امکانات و قیمت نسخه جدید این خانواده خواهیم پرداخت.

ویوو ایکس  ۶۰ تی پرو پلاس

گوشی جدید ویوو ایکس ۶۰ تی پرو پلاس به یک نمایشگر ۶.۵۶ اینچی AMOLED با لبه‌هایی منحنی مجهز شده است. این نمایشگر نسبت تصویر ۱۹.۸ به ۹، رزولوشن +Full HD برابر با ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ پیکسل، تراکم پیکسلی 398ppi و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند. ویوو یک حسگر اثر انگشت را هم در داخل نمایشگر این گوشی جای داده است.

در قلب تپنده نسخه جدید ‌X60t از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده شده است که ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 هم آن را همراهی می‌کنند. به علاوه باید به یک باتری ۴.۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز اشاره کنیم که با توان ۵۵ وات به سرعت شارژ می‌شود.

ویوو ایکس ۶۰ تی پرو پلاس

درون حفره‌ای که روی نمایشگر این گوشی ایجاد شده یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی حضور دارد. سیستم دوربین پشتی این گوشی نیز شامل حسگر اصلی ۵ مگاپیکسلی GN1 سامسونگ با دیافراگم f/1.57، دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی IMX598 سونی با یک لرزشگیر اپتیکال میکرو گیمبال، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپی می‌شود.

در بخش نرم افزاری این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری OriginOS UI 1.0 استفاده شده است و امکاناتی نظیر دو اسلات سیم کارت، شبکه 5G، وای فای 802.11ax، بلوتوث ۵.۲ و درگاه USB تایپ C را ارائه می‌کند. اما تفاوت این مدل با مدل معمولی پرو پلاس چیست؟ تنها تفاوت قابل توجه بین این دو گوشی تجهیز مدل معمولی به دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی است، در حالی که این دوربین پریسکوپی در نسخه تی جای خودش را به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی داده است.

ویوو این گوشی را در دو نسخه با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به ترتیب با قیمت ۷۷۰ و ۹۳۰ دلار عرضه خواهد کرد. رنگ‌بندی این گوشی نیز شامل دو رنگ نارنجی و آبی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*