ساعت رومیزی هوشمند لنوو

ساعت رومیزی هوشمند لنوو Smart Clock 2 با شارژ بی سیم معرفی شد

نسل جدید ساعت رومیزی هوشمند لنوو با نام اسمارت کلاک ۲ – Smart Clock 2 از راه رسید. این ساعت با داک شارژ بی سیم ۱۰ وات عرضه شده است.

لنوو در سال ۲۰۱۹ از نسل اول ساعت رومیزی هوشمند خود پرده‌برداری کرد و حالا تصمیم گرفته Smart Clock 2 را به بازار عرضه کند. این ساعت رومیزی نیز همانند نسل قبلی خود عملاً یک دستگاه برای نشان دادن زمان است که تعدادی ویژگی کاربردی را در خود جای داده است.

اسمارت کلاک 2 دارای یک صفحه نمایش ۴ اینچی IPS LCD است که علاوه بر وظیفه اصلی خود یعنی نمایش دادن زمان، می‌تواند وضعیت آب و هوا و تصویر دلخواه شما را نیز به نمایش بگذارد.

ساعت رومیزی هوشمند لنوو

این دستگاه همچنین به دستیار صوتی گوگل اسیستنت و تراشه مدیاتک MT81675 مجهز شده است و با استفاده از آن می‌توانید برای خود آلارم و یادآور تنظیم کنید و اطلاعات مربوط به وضعیت ترافیک را نیز مشاهده کنید. علاوه بر این‌ها، ساعت رومیزی لنوو به بلندگوهای ۳ وات، دکمه‌های کنترل صدا و دکمه قطع صدا مجهز شده است.

گجت جدید لنوو از ویژگی خاصی به نام «روتین شب بخیر» بهره می‌برد که بر اساس برنامه مشخصی لامپ‌ها را خاموش، درها را قفل و موسیقی مورد نظر شما را پخش می‌کند. حتی اگر در نیمه‌های شب هم بیدار شوید، متوجه نور مخصوص شب هنگام آن خواهید شد.

اسمارت کلاک 2 از داک شارژ بی سیم ۱۰ وات بهره می‌برد و با مگ سیف اپل نیز سازگار است. شما همچنین می‌توانید گوشی هوشمند خود را با استفاده از این داک شارژ کنید.

لنوو از بافت نرمی برای پوشش روی ساعت رومیزی هوشمند خود استفاده کرده است و می‌خواهد در شهریور ماه آن را به قیمت ۸۹.۹۹ دلار و در سه رنگ آبی، خاکستری و سیاه به بازار عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*