اپل واچ سری هفت

اپل واچ سری هفت به جای حسگرهای جدید به باتری بزرگ‌تر مجهز خواهد شد

اپل واچ سری هفت – Apple Watch Series 7 نسبت به نسل‌های قبل عمر باتری بهتری خواهد داشت. افزایش عمر باتری با عدم افزودن حسگرهای جدید ممکن خواهد شد.

از زمان انتشار نسل اول اپل واچ این شرکت عمر باتری ۱۸ ساعته را برای ساعت هوشمند خود اعلام کرده است. این میزان حتی برای جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت یعنی اپل واچ سری 6 نیز صدق می‌کند. هرچند؛ بر اساس گزارش‌های منتشر شده اپل به این نتیجه رسیده است که می‌تواند با افزایش ظرفیت باتری Apple Watch Series 7 کاربران اپل واچ‌های قدیمی را به ارتقاء گجت های خود ترغیب کند.

البته رویکرد جدید کوپرتینویی‌ها برای اپل واچ سری 7 به قیمت حذف حسگرهای جدید تمام خواهد شد. بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که مدل ۲۰۲۲ اپل واچ به حسگر سنجش دمای بدن مجهز خواهد شد. اپل می‌توانست این حسگر را همین امسال به محصول خود اضافه کند، اما بر این باور است که بهتر است فضای مورد نیاز برای افزودن این حسگر را به باتری بزرگ‌تر اختصاص دهد.

اپل واچ سری هفت

تراشه اپل S7 مورد استفاده در این ساعت نیز طراحی کوچک‌تری خواهد داشت تا فضای بیشتری برای باتری وجود داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که ضخامت نسل هفتم اپل واچ اندکی از مدل‌های قبلی بیشتر خواهد بود.

طراحی اپل واچ نیز در طول سالیان اخیر به ندرت تغییر کرده است و اپل امیدوار است که با تغییر در این بخش نیز کاربران را به خرید نسل جدید Apple Watch متقاعد کند. در طراحی جدید شاهد لبه‌های مسطح همانند آیفون و آیپد خواهیم بود و حاشیه نمایشگر نیز باریک‌تر خواهد شد تا فضای بیشتری برای نمایش محتوا در دسترس باشد. علاوه بر این؛ فاصله بین نمایشگر و شیشه محافظ نیز کاهش خواهد یافت.

اپل واچ سری هفت

اپل واچ سری هفت پشتیبانی بهتری از باند فراپهن خواهد داشت و در سالهای آینده نیز حسگرهای سنجش قند خون و الکل به آن اضافه خواهد شد. اپل می‌خواهد در اپل واچ مدل ۲۰۲۱ عمر باتری ۱۸ ساعته را بهبود بخشد و طبیعتاً نمی‌تواند در سال‌های آینده پسرفت کند، پس باید بتواند راهی برای ایجاد تعادل بین افزودن حسگرهای جدید و عمر باتری بیشتر پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*