گلکسی بادز 2 سامسونگ

قیمت هدفون بی‌سیم گلکسی بادز 2 سامسونگ فاش شد

چند روز قبل بود که رندرهای هدفون بی‌سیم گلکسی بادز 2 سامسونگ – Samsung Galaxy Buds 2 به بیرون درز کرد و حالا قیمت آن نیز فاش شده است.

قیمت ایرباد گلکسی بادز 2 سامسونگ تقریبا همان چیزی است که تا پیش از پیش بینی می‌شد و در مقایسه با ایرپادهای معمولی اپل نیز ارزان‌تر است.

قیمت هدفون بی‌سیم گلکسی بادز 2 چه قدر خواهد بود؟

سامسونگ این هدفون را با این هدف تولید کرد که به یکی از ایربادهای مقرون به‌صرفه و نسبتا ارزان قیمت بازار تبدیل شود و در مقایسه با رقبای محبوب‌اش، حرفی برای گفتن داشته باشد. گلکسی بادز 1 در سال گذشته با قیمت 149 دلار به فروش رسید و حالا طبق اطلاعات منتشر شده، مدل جدید نیز با قیمتی نزدیک به آن عرضه می‌شود. البته شاید شاهد افزایش قیمت اندکی باشیم اما این هدفون احتمالا بین 149 الی 169 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

برای تایید قیمت رسمی گلکسی بادز 2 باید تا اواخر تابستان منتظر بمانیم اما با قاطعیت می‌توان گفت که هدف‌گذاری سامسونگ مشخص است و آن‌ها می‌خواهند این ایربادها را مستقیما به رقیب ایرپادهای معمولی نسل دوم و همچنین بیت استودیو بادز تبدیل کنند که به ترتیب با قیمت 159 و 149 دلاری به فروش می‌رسند.

گلکسی بادز 2 سامسونگ

از نظر طراحی، بادز 2 بیشتر به ایرپاد شبیه است تا بیت استودیو و از میکروفون‌های دوگانه بهره می‌برد که صداهای مزاحم را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. با این حال، فناوری اکتیو نویز کنسلینگ (Active Noise-Cancelling) در این ایرباد استفاده نشده تا قیمت آن کاهش داشته باشد. برای بهره‌مندی از این ویژگی، باید به سراغ مدل گلکسی بادز پرو (Pro) بروید که در ماه ژانویه سال جاری میلادی با قیمت 199 دلار وارد بازار شد.

هدفون بی‌سیم گلکسی بادز 2 احتمالا از اواسط ماه اوت (مرداد ماه)، در چهار رنگ مشکی، سبز، سفید و بنفش عرضه می‌شود و دارای یک جعبه‌ی شارژر اختصاصی هم هست.