بازی Angry Birds 2

بازی Angry Birds 2 در فروشگاه اپ گالری هواوی منتشر شد  

با تشکر از همکاری هواوی و استودیوی راویو (Rovio)، از این پس می‌توانید بازی Angry Birds 2 را از فروشگاه اپ گالری نیز دریافت کنید.

بازی Angry Birds 2 به صورت رایگان در فروشگاه اپ گالری قرار گرفت و قرار است مسیر را برای عرضه دیگر عناوین استودیوی راویو هموار کند.

هواوی مدتی است که تمام تلاش خود را به کار گرفته تا فروشگاه اپ گالری را به یک رقیب جدی برای گوگل پلی و اپ ‌استور تبدیل نماید و در راستای تحقق این هدف، بر روی بازی‌های موبایل تمرکز ویژه‌ای کرده‌ است. این شرکت چینی، اخیرا یک همکاری تازه با استودیوی راویو را نیز آغاز کرده و به زودی عناوین بیشتری از آن‌ها را می‌توانیم در اپ گالری رویت کنیم. انگری بردز 2 حالا از این فروشگاه قابل دانلود است و البته انیمیشن‌های این مجموعه را می‌توانید از هواوی ویدیو تماشا کنید.

بازی Angry Birds 2

هواوی به زودی تم‌های مختلفی از بازی Angry Birds 2 را در دسترس طرفداران قرار می‌دهد و اگر صاحب ساعت‌های واچ فیت یا واچ 3 هستید، می‌توانید منتظر واچ فیس‌های متنوعی از پرندگان خشمگین باشید.

انگری بردز 2 اگرچه اثر سرگرم کننده‌ای برای مخاطبان کژوال است اما با مدل تجاری فری تو پلی (Free-to-play) عرضه شده، بدین معنا که دارای بخش خرید درون برنامه‌ای است و برای پیشرفت سریع‌تر یا دسترسی به تمامی بخش‌ها و ویژگی‌ها، باید پول واقعی خرج کنید. هواوی به کسانی که بازی را از اپ گالری دانلود کنند، برای خرید اول 50 درصد و برای خریدهای بعدی، 20 درصد تخفیف می‌دهد.

راویو همچنین اعلام کرد که از همکاری با هواوی رضایت کامل دارد، زیرا آن‌ها به بازی‌ها اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. هواوی در یک سال گذشته، تعداد بازی‌های موبایلی اپ گالری را به شدت افزایش داده و قصد دارد این بخش را گسترده‌تر هم کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*