بازی های موبایل سال 2021

بهترین بازی های موبایل سال 2021 که منتظرشان هستیم

اگر بر روی گوشی‌های هوشمند بازی می‌کنید، در ادامه می‌توانید با بهترین بازی های موبایل سال 2021 که منتظرشان هستیم، آشنا شوید.

بازی های موبایل سال 2021 هیجان انگیز به نظر می‌رسند و می‌توانند طرفداران زیادی بر روی اندروید و آی او اس به دست بیاورند.

در سال 2020 شاهد عرضه بازی‌های بزرگی برای گوشی‌های هوشمند بودیم اما سال 2021 پذیرای بازی‌های بزرگ‌تری خواهد بود، آثاری همچون دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal)، لیگ آف لجندز: وایلد ریفت (League of Legends: Wild Rift) و کاتالیست بلک (Catalyst Black). در ضمن نسخه‌های تازه‌ای از مجموعه‌های کراش، پوکمون، وارهمر و ویچر نیز در راه هستند که شانس بالایی برای موفقیت دارند.

برترین بازی های موبایل سال 2021 که در راه هستند

ما تا پیش از به معرفی بهترین بازی‌های موبایل 2020 پرداخته بودیم و حالا نوبت به عناوین مورد انتظار سال جدید میلادی رسیده است. عناوینی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را فراموش نکنید و آماده تجربه دنیاهای متفاوت و تازه‌ای باشید.

– بازی Dragon Quest Tact

بازی های موبایل سال 2021

دراگون کوئست تکت، یک بازی نقش آفرینی استراتژیک است که در آن با تعدادی از هیولاهای نسخه‌های کلاسیک مجموعه همراه می‌شوید. همانند دیگر آثار سبک Gacha، در کنار انجام ماموریت‌ها، می‌توانید تیم خود را گسترش داده، شخصی سازی کرده و همچنین آن‌ها را آموزش دهید. اگر عناوین قبلی دراگون کوئست را تجربه کرده‌اید یا از طرفداران این مجموعه هستید، این نسخه جدید را هم باید امتحان کنید. سبک Gacha با تشکر از عناوینی همچون گنشین ایمپکت (Genshin Impact) در اوج محبوبیت قرار گرفته و بازی Dragon Quest Tact می‌تواند به موفقیت‌های مشابه‌ای دست پیدا کند.

– بازی Castlevania: Moonlight Rhapsody

بازی های موبایل سال 2021

یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تاریخ به زودی با یک نسخه کاملا جدید بازمی‌گردد. راسپودی مهتاب یک بازی اکشن ماجراجویی است که متاسفانه هنوز اطلاعات کاملی از آن در دسترس نیست اما ویدیوی گیم پلی آن مدتی قبل منتشر شد و نشان داد که با اثر باکیفیتی رو به رو هستیم.

نسخه موبایل بازی Symphony of the Night که از قسمت‌های کلاسیک مجموعه است، مدتی قبل عرضه شد و آنقدر موفق بود که شرکت کونامی را تشویق به توسعه یک قسمت کاملا جدید کرد. باید دید آیا بازی Moonlight Rhapsody در نهایت می‌تواند نظر طرفداران کسلوانیا را جلب کند یا خیر.

– بازی Catalyst Black

بازی های موبایل سال 2021

بازی وین گلوری (Vainglory) یکی از بهترین و پرطرفدارترین عناوین سبک موبا (MOBA) بر روی موبایل است و حالا سازنده آن، استودیوی سوپر ایول مگاکورپ (Super Evil Megacorp) از یک اثر جدید رونمایی کرده که می‌تواند به یکی از بهترین شوترهای گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر تبدیل شود.

نسخه دسترسی اولیه (Early Access) این بازی را هم‌اکنون می‌توانید بر روی اندروید یا آی او اس دانلود کنید.

– بازی Crash Bandicoot: On the Run

بازی های موبایل سال 2021

یکی دیگر از مورد انتظارترین بازی های موبایل سال 2021 که کراش، شخصیت محبوب دهه نود میلادی را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد. بازی Crash Bandicoot: On the Run، اولین نسخه موبایل این مجموعه است و هر آنچه که در نسخه‌های اصلی تجربه کرده‌اید را بر روی نمایشگرهای کوچک ارائه می‌دهد.

در بازی قابلیت ساخت و ساز هم وجود دارد، بنابر این هنگامی که از گیم پلی بازی خسته شدید، می‌توانید پایگاه کوکو (Coco) را گسترش دهید. ظاهرا این روزها هیچ بازی موبایلی بدون بخش ساخت و توسعه پایگاه، کامل نمی‌شود.

– بازی Diablo Immortal

بازی های موبایل سال 2021

از بازی دیابلو ایمورتال در نمایشگاه بلیزکان 2018 رونمایی شد و قرار بود برگ برنده شرکت بلیزارد باشد اما بر خلاف انتظار، طرفداران نه تنها از آن استقبال نکردند بلکه به انتقاد از این شرکت نیز پرداختند (یکی از دلایلش این بود که طرفداران، بازی دیابلو 4 را می‌خواستند که البته آن هم در نهایت معرفی شد). در دو سال اخیر، نسخه‌های آزمایشی مختلفی از این بازی منتشر شده و شرکت سازنده در تلاش است تا آن را به بهترین شکل توسعه داده و در نهایت عرضه کند. داستان این بازی بین قسمت‌های دوم و سوم رخ می‌دهد و نسخه کنسولی نخواهد داشت.

ایمورتال از نظر بصری، شباهت‌های زیادی به نسخه سوم دارد تا بتواند از این طریق، رضایت طرفداران را جلب کند. البته این یک پورت مستقیم از قسمت‌های پیشین نیست و برخلاف آن‌ها که به صورت آفلاین هم قابل انجام بودند، این بار با یک اثر نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره گسترده (MMORPG) رو به رو هستیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تا قبل از پایان سال جاری میلادی، شاهد عرضه نسخه نهایی این بازی خواهیم بود.

– بازی Farlight 84

بازی های موبایل سال 2021

بازی‌های سبک بتل رویال حالا در دنیای موبایل به اندازه کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی طرفدار دارند. اگر چه عناوینی همچون کال آف دیوتی و پابجی موبایل بازار بتل رویال را در تسخیر خود دارند اما اثر شوتر جدید استودیوی لیلیث (Lilith) می‌تواند به یک رقیب جدی برای آن‌ها تبدیل شود. بازی فارلایت 84 که مشخصا با الهام از فورتنایت ساخته شده، تمرکز بیشتری بر روی قهرمانان و قابلیت‌های آن دارد و شما را در یک فضای آخرالزمانی قرار می‌دهد.

نقطه قوت بازی، اسلحه‌ها و وسایل نقلیه متفاوت آن است که تا اینجا جذاب به نظر می‌رسند، برای مثال می‌توانید سوار یک تانک عنکبوتی شوید! اگر در جستجوی عنوانی هستید که فورتنایت، براول استارز، بوردرلندز و عناصر بتل رویال را تلفیق می‌کند، بازی Farlight 84 همان چیزی است که نیاز دارید.

– بازی League of Legends: Wild Rift

بازی های موبایل سال 2021

پس از سال‌ها انتظار، سرانجام یکی از محبوب‌ترین عناوین رایانه‌های شخصی را در گوشی‌های هوشمند خواهیم دید. این نسخه جدید از زاویه دوربین ایزومتریک استفاده می‌کند و مشابه نسخه اصلی، باید در کنار هم‌تیمی‌ها، پایگاه اصلی دشمن را نابود کنید تا پیروز مسابقه شوید. طبق ادعای سازندگان، وایلد ریفت یک نسخه ساده سازی شده معمولی نیست بلکه تقریبا همان بازی اصلی است که حالا برای نمایشگرهای لمسی بهینه سازی شده است.

نسخه بتای این بازی هم‌اکنون برای بعضی از کشورها در دسترس قرار گرفته و نسخه اصلی آن به زودی برای تمامی بخش‌های جهان منتشر خواهد شد. با شناختی که از استودیوی رایت گیمز (Riot Games) داریم، می‌توان انتظار داشت که این بازی هم فوق‌العاده از آب در بیاید. بازی League of Legends: Wild Rift قرار بود برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز عرضه شود اما شرکت سازنده اخیرا در این رابطه سکوت کرده و مشخص نیست که آیا شاهد انتشار نسخه‌های کنسولی این بازی خواهیم بود یا خیر.

– بازی Nier: Reincarnation

بازی های موبایل سال 2021

مجموعه نیئا هم در سال 2021 به گوشی‌های هوشمند می‌آید اما نه با یک پورت، بلکه با یک نسخه کاملا جدید مخصوص موبایل. در این بازی، شما در نقش دختر سفیدپوش (Girl in White) بازی می‌کنید که در دنیایی به نام کیج (Cage) قدم می‌گذارد و حالا باید در رویاهایش به جستجو بپردازد تا خاطرات گذشته‌اش را به یاد بیاورد.

بازیکنان در واقع درون این رویاها به بازی می‌پردازند و با اسلحه‌هایی که در اختیار دارند، باید دشمنان مختلف را شکست دهند. بازی دارای شخصیت‌های دیگری هم هست که به تدریج می‌توانید آن‌ها را باز کنید. بازی Nier: Reincarnation برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر خواهد شد.

– بازی Pokémon Unite

بازی های موبایل سال 2021

بازی پوکمون یونایت، ورود این مجموعه به سبک موبا را رقم می‌زند. این اثر در ماه ژوئن سال گذشته معرفی شد و خیلی زود در رادار بازی دوستان قرار گرفت. با اینکه اکثر طرفداران از این عنوان استقبال کرده‌اند اما بعضی از آن‌ها بر این باورند که مجموعه پوکمون در ژانر موبا نمی‌تواند موفق باشد. اما بازی Pokémon Unite ایده‌های تازه‌ای دارد و فرمول‌های همیشگی عناوین موبا را تا حدی تغییر می‌دهد، در واقع رقابت اصلی دو تیم به جای تسخیر پایگاه حریف، بر سر گرفتن پوکمون‌ها خواهد بود!

این بازی قرار است برای نینتندو سوییچ هم عرضه شود و از ویژگی کراس پلی (قابلیت بازی میان پلتفرمی) بهره می‌برد. بنابر این می‌توانید بر روی گوشی هوشمند خود با دوستانتان بر روی سوییچ بازی کنید. این بازی هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما طبق اعلام سازندگان، تا اواخر سال 2021 منتشر خواهد شد.

– بازی The Witcher: Monster Slayer

بازی های موبایل سال 2021

بازی‌های واقعیت افزوده (AR) با اینکه ایده‌های تازه‌ای دارند اما هنوز به محبوبیت زیادی نرسیده‌اند، بازی The Witcher: Monster Slayer می‌تواند همان اثری باشد که این ژانر را به اوج می‌رساند. شما شاید در نقش ویچر بازی کرده باشید اما این بار می‌توانید به خود ویچر تبدیل شوید و در دنیای واقعی به شکار هیولا بپردازید! دیگر چه چیزی می‌توان خواست وقتی این بازی تمامی آرزوهای شما را برآورده می‌کند؟

این بازی نقش آفرینی توسط استودیوی اسپوکو (Spokko) ساخته شده و مشابه پوکمون گو، شما را وادار می‌کند که در دنیای اطراف خود قدم بزنید و با هیولاها و موجودات مختلف مبارزه کنید. نسخه آزمایشی این بازی مدتی قبل در نیوزیلند منتشر شد و نسخه اصلی آن قرار است در سال 2021 عرضه شود.

– بازی Total War Battles: Warhammer

بازی های موبایل سال 2021

سومین قسمت مجموعه توتال وار بتلز مدتی قبل معرفی شد و به نظر می‌رسد که با بهترین نسخه این سری بازی محبوب مواجه هستیم. این بازی توسط استودیوی نت ایز (NetEase) و با موتور آنریل انجین 4 در حال ساخت است و شما را در مرکز جنگ‌های حماسی بزرگ قرار می‌دهد؛ جنگ‌هایی که به خوبی برای نمایشگرهای لمسی بهینه سازی شده‌اند و در عین حال، از نظر کیفیت با نسخه‌های اصلی توتال وار برابری می‌کنند.

می‌توان انتظار داشت که بازی Total War Battles: Warhammer هم یک تلفیق درجه یک از گیم پلی نوبتی (Turn-based) و سبک استراتژی بی‌درنگ (RTS) ارائه دهد، چیزی که یکی از امضاهای سری توتال وار است و کمتر مجموعه‌ای در این زمینه می‌تواند با آن رقابت کند. این بازی هم تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما قرار است در سال 2021 منتشر شود.

– بازی Warhammer: Odyssey

بازی های موبایل سال 2021

تاکنون هیچ نسخه‌ای از مجموعه ورلد آف وارکرفت (World of Warcraft) برای گوشی‌های هوشمند منتشر نشده است. در همین راستا، بسیاری از استودیوها در تلاش هستند تا چیزی نزدیک به آن را به دنیای موبایل بیاورند. یکی از این آثار، بازی سلتیک هیروز (Celtic Heroes) از استودیوی وان تامب موبایل (One Thumb Mobile) است که به محبوبیت بالایی رسید.

این بازی دارای یک جهان وسیع بود، شخصیت‌های متنوعی داشت و می‌توانست شما را برای صدها ساعت سرگرم کند. حالا استودیوی وان تامب موبایل در حال توسعه یک پروژه نقش ‌آفرینی آنلاین چندنفره گسترده دیگر است که می‌تواند بازار بازی‌های موبایل را تحت تاثیر قرار دهد. ماجراهای بازی Odyssey در همان دنیای وارهمر اتفاق می‌افتد و به گفته سازندگان، شباهت‌های زیادی به عناوین MMO رایانه‌ای خواهد داشت. این بازی هم قرار است تا ماه‌های آتی منتشر شود اما هنوز از تاریخ انتشار دقیق آن اطلاعی نداریم.

منتظر کدام یک از بازی های موبایل سال 2021 هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*