هواوی نووا 7 اس ای Lohas edition

هواوی نوا 7 اس ای Lohas Edition 5G همراه با چیپ کایرین 820E معرفی شد

هواوی نوا 7 اس ای Lohas Edition 5G گوشی جدید کمپانی چینی بوده که به چیپست جدید کایرین 820E مجهز شده است.

گرچه هواوی نمی‌تواند با استفاده از تکنولوژی آمریکایی چیپ تولید کند اما این موضوع روی پرچمدارانش تاثیر بلندمدت خواهد گذاشت و برای دیوایس‌های میان‌رده و پایین‌رده‌اش چیپ‌های زیادی در آستین دارد. امروز هواوی از جدیدترین گوشی میان‌رده‌اش رونمایی کرد که از چیپ جدید کایرین، محصول این کمپانی چینی استفاده می‌کند.

چیپ هواوی کایرین 820E

هواوی نووا 7 اس ای Lohas edition

پیش از اینکه درباره گوشی جدید چینی‌ها صحبت کنیم، بیایید چیپست جدید آن‌ها را زیر ذره‌بین ببریم. کایرین 820E با لیتوگرافی 7 نانومتری ساخته شده و در کنار خود برای پردازش‌های گرافیکی از Mali-G57 شش هسته‌ای کمک می‌گیرد. پردازنده از سه هسته کورتکس A76 با فرکانس کاری 2.22 گیگاهرتز و سه هسته کورتکس A55 با فرکانش کاری 1.84 گیگاهرتز تشکیل شده است. خوشبختانه در این چیپ کایرین ISP5.0 نیز گنجانده شده تا عکاسی در نور کم بهتر انجام شود و ویدیوها شفافیت بیشتری داشته باشند.

اگر نگاهی به مشخصات این چیپ داشته باشیم کاملا واضح خواهد بود که کایرین 820E برای میان‌رده‌ها ساخته شده است. پشتیبانی از شبکه مخابراتی نسل پنجم از ویژگی‌های مهم آن برشمرده می‌شود که کاربران چینی را خوشحال خواهد کرد.

هواوی نوا 7 اس ای Lohas Edition 5G

هواوی نووا 7 اس ای Lohas edition

میان‌رده جدید هواوی مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با طراحی Punch Hole شده است. رزولوشن صفحه نمایش 1080×2400 پیکسل یا همان فول اچ دی پلاس بوده و نسبتی معادل 20:9 دارد. سیستم عامل اندروید 10 با پوسته EMUI 10.1 به طور پیش‌فرض روی دیوایس نصب خواهد شد و البته خبری از سرویس‌های موبایلی گوگل روی آن نیست.

در کنار چیپست جدید کایرین، هواوی نوا 7 اس ای Lohas Edition با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که البته با کارت حافظه جانبی امکان افزایش آن تا 256 گیگابایت فراهم شده است. حسگر تشخیص اثر انگشت نیز روی لبه کناری دیوایس قرار دارد.

در بخش دوربین، هواوی نوا 7 اس ای Lohas Edition از دوربین چهارگانه بهره می‌برد. دوربین اصلی این ماژول یک سنسور 64 مگاپیکسلی با فاصله دریچه کانونی f/1.8 بوده که در کنارش سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته‌اند. روی قاب جلویی هم سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی به چشم می‌خورد.

چینی‌ها برای محصول جدیدشان یک باتری 4000 میلی‌آمپری در نظر گرفته‌اند که با استفاده از فناوری شارژ سریع 40 واتی شارژ می‌شود. در زمینه اتصالات، این گوشی از دو سیم‌کارت، 5G، Wi-Fi 802.11ac، Bluetooth 5.1، USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند.

قیمت و عرضه به بازار

هواوی نووا 7 اس ای Lohas edition

هواوی نوا 7 اس ای Lohas Edition برچسب قیمتی 355 دلاری خورده و از 23 ژانویه فروش آن در چهار رنگ نقره‌ای، سبز، مشکی و بنفش آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*