قلم اس پن

گوشی‌های پرچمدار آتی سامسونگ از قلم اس پن پشتیبانی خواهند کرد

شرکت سامسونگ رسما تایید کرد که اکثر گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت بعدی آن‌ها با قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن – S Pen عرضه می‌شوند.

قلم اس پن طرفداران زیادی دارد و شرکت سامسونگ در همین راستا، قصد دارد تا آن را به گوشی‌های پرچمدار بیشتری بیاورد.

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی از برنامه‌هایش برای گسترش به‌کارگیری اس پن در محصولات‌اش صحبت کرد و حالا یک بار دیگر این مسئله را تایید کرده است. این قلم در ابتدا تنها با سری گوشی‌های گلکسی نوت و بعضی از تبلت‌های این شرکت سازگاری داشت اما به زودی پشتیبانی از آن را می‌توانیم در گوشی‌های پرچمدار دیگر سامسونگ هم مشاهده کنیم.

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، گوشی گلکسی زد فولد 3 (Galaxy Z Fold) در رویداد بعدی این شرکت در ماه اوت 2021 (اوایل مرداد ماه)، رسما معرفی می‌شود و آن هم با اس پن کاملا سازگار خواهد بود. البته در طراحی این گوشی، جایی برای قرار دادن قلم وجود ندارد و باید یک محافظ جداگانه برای آن تهیه کنید که حاوی اسلات اختصاصی قرارگیری اس پن است. سامسونگ هنوز مشخص نکرده که آیا قلم را همراه با زد فولد ارائه می‌کند یا باید آن را به صورت جداگانه خریداری کرد.

قلم اس پن

از آنجایی که سامسونگ قصد عرضه گوشی‌های گلکسی نوت را در سال جاری میلادی ندارد، طرفداران قلم‌های لمسی باید به سراغ گلکسی زد فولد 3 بروند. طبق شایعات، این گوشی قرار است دارای یک صفحه نمایش سوپرآمولد تاشوی 7.55 اینچی با رزولوشن 1768 در 2208 و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز باشد و حتی این احتمال وجود دارد که از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 بهره ببرد.

سامسونگ چند ماه قبل، از اس پن پرو نیز رونمایی کرد که ابعاد بزرگ‌تری نسبت به مدل اصلی دارد و قرار است از اواخر سال 2021 با قیمت 40 دلار وارد بازار شود. این مدل جدید با گوشی‌های قبلی سامسونگ سازگاری خواهد داشت و در گوشی‌های جدیدی همچون گلکسی اس 21 اولترا نیز قابل استفاده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*