آزمایشگاه یوفو

آزمایشگاه یوفو در فوکوشیما ژاپن برای تحقیق درباره اشیای پرنده ناشناس افتتاح شد

یک آزمایشگاه یوفو در حوالی فوکوشیما ژاپن افتتاح شد. ژاپنی‌ها این مکان را برای تحقیق و بررسی درباره اشیای پرنده ناشناس مشاهده شده در آسمان این کشور راه‌اندازی کرده‌اند.

ژاپن یک آزمایشگاه بشقاب پرنده در نزدیکی منطقه فاجعه‌زده هسته‌ای فوکوشیما افتتاح کرد. این مرکز برای تحقیق و تفحص در مورد مشاهده اشیای پرنده ناشناس در آسمان ژاپن راه‌اندازی شده است. تقریبا یک سال پیش گزارش شد که وزارت دفاع ژاپن برنامه‌هایی برای هرگونه برخورد احتمالی با بشقاب پرنده‌ها یا اشیای پرنده ناشناس طراحی می‌کند. حالا به همین دلیل این کشور در حال راه‌اندازی یک آزمایشگاه تحقیقاتی اختصاص یافته به پدیده‌های غیر قابل توضیح در نزدیک محل فاجعه هسته‌ای فوکوشیما است.

آزمایشگاه یوفو

خبرگزاری ژاپنی The Mainichi در گزارش جدید خود منتشر کرده که آزمایشگاه بین‌المللی یوفو در ۲۴ ژوئن یعنی یک روز قبل از انتشار گزارش ۹ صفحه‌ای پنتاگون درباره اشیای پرنده ناشناس افتتاح شد. این آزمایشگاه در محوطه سالن تعاملی یوفوها قرار دارد و به گفته تاکهارو میکامی، مدیر مسئول مجله Mu Occult، هدف سازندگانش این است که برای حل معمای اشیای پرنده ناشناس و پدیده‌های غیر قابل توضیح تلاش کنند.

آزمایشگاه یوفو ژاپن منجر به کشفیات جدید می‌شود

میکامی می‌گوید تاکنون حتی در صورت کشف بشقاب پرنده‌ها، اطلاعات فقط در سطح فردی به اشتراک گذاشته می‌شد. اما وی ابراز امیدواری کرد که آزمایشگاه تحقیقاتی یوفوها در حوالی فوکوشیما ژاپن به عنوان پایگاه دریافت اطلاعات عمل کند و منجر به کشفیات جدید شود. این آزمایشگاه جدید در ایینو استان فوکوشیما واقع شده است و فقط چند مایل با نیروگاه هسته‌ای فوکوشیما دایچی (فوکوشیما – ۱) در اوکوما فاصله دارد. آزمایشگاه یوفو تعدادی از مشاهدات را که در نزدیکی این منطقه رخ داده است جستجو می‌کند. این منطقه حتی به عنوان زادگاه یوفوها نامیده می‌شود.

در دهه ۱۹۷۰ میلادی، یک جسم مخروطی‌شکل در نزدیکی کوه سنگانموری مشاهده شده که نورهایی از آن ساطع می‌شد. این اتفاق سرانجام به نام واقعه کوه سنگانموری معروف شد. تاکهارو میکامی از ساکنان این منطقه خواسته است که تصاویر تهیه شده توسط خود را با آزمایشگاه یوفو به اشتراک بگذارند. وی همچنین گفته به خصوص در دوران قرنطینه به آسمان نگاه کنید و ببینید آیا می‌توانید چیزی را مشاهده کنید یا خیر.

آزمایشگاه یوفو

در ماه می سال ۲۰۲۰، وزارت دفاع ژاپن شروع به در نظر گرفتن روش‌هایی برای پاسخگویی، ثبت و گزارش برخوردها با اشیای ناشناس پرنده کرد، اما ماهیت ناشناخته چنین اشیایی ممکن است خلبانان نیروهای دفاعی از جمله هواپیماهای جنگنده F-15 را گیج کند. این اخبار فقط یک هفته پس از انتشار رسمی فیلم‌های پنتاگون در مورد سه پدیده هوایی ناشناخته منتشر شد که این ویدیوها توسط هواپیماهای نیروی دریایی آمریکا گرفته شده بود. در چند روز اخیر نیز گزارش مورد انتظار پنتاگون در مورد پدیده‌های هوایی ناشناخته یا همان یوفوها منتشر شد، اما هیچ توضیحی برای ۱۴۰ مورد از ۱۴۴ مشاهده مربوط به سال ۲۰۰۴ ارائه نداد. گزارش محرمانه ۲۵ ژوئن که از طرف دفتر مدیر اطلاعات ملی تهیه شده اضافه کرده که فاقد اطلاعات کافی برای تعیین ماهیت اشیای ناشناس پرنده است.

در این گزارش آمده است که در ۱۸ حادثه از ۲۱ گزارش توصیف شده، ناظران الگوهای حرکتی غیر معمول با خصوصیات پرواز را مشاهده کرده‌اند. به نظر می‌رسد برخی از این اشیای پرنده در ارتفاع بالا بی حرکت می‌ماندند، در جهت مقابل وزش باد حرکت می‌کردند، ناگهان مانور می‌دادند یا با سرعت قابل توجهی حرکت می‌کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*