عرضه بازی های محبوب پابجی موبایل و کال آف دیوتی در سیستم عامل هارمونی هواوی

بازی های محبوب پابجی موبایل – PUBG Mobile و کال آف دیوتی موبایل – Call of Duty Mobile به سیستم عامل هارمونی هواوی و فروشگاه AppGallery آمدند.

بازی های محبوب پابجی موبایل و کال آف دیوتی موبایل به سیستم عامل هارمونی هواوی آمدند. شرکت هواوی با هدف تحکیم اکوسیستم جدید خود و سیستم عامل HarmonyOS از همان آغاز کار همکاری با توسعه دهندگان نرم افزاری و شرکت‌های مختلف را شروع کرد. نتیجه این همکاری و تلاش هواوی را می‌توانید به خوبی در قابلیت‌ها و موفقیت‌های هارمونی او اس در همین مدت زمان کم عرضه مشاهده کنید. حالا در تازه‌ترین اخبار، اعلام شده است که بازی‌های محبوب این روزهای دنیای موبایل یعنی PUBG Mobile و Call of Duty وارد سیستم عامل هارمونی شده‌اند و شاهد اضافه شدن این بازی‌های پرطرفدار به فروشگاه اپلیکیشن اپ گالری هستیم.

قبل از این دو بازی نیز توسعه دهندگان و ناشران بازی‌های پرطرفدار دیگری مانند Glory of the King از سیستم عامل هارمونی و اکوسیستم جدید هواوی استقبال کرده بودند و اکنون تعداد زیادی از بازی‌های محبوب موبایلی در HarmonyOS Zone در دسترس کاربران قرار گرفته است. نسخه‌های ویژه این بازی‌ها برای هارمونی او اس از همه نظر به نسخه‌های اصلی شبیه هستند و هیچ تفاوتی بین آنها و نسخه‌های اندروید و آی او اس از نظر حجم دانلود، کیفیت گرافیکی و ترافیک اینترنت وجود ندارد. حتی تعداد زیادی از گیمرها اعلام کرده‌اند که سرعت لود نسخه هارمونی بازی‌های یاد شده بالاتر بوده و این نسخه‌ها مزایای دیگری مانند کیفیت بهتر و عملکرد روان‌تر نسبت به نسخه‌های سایر سیستم های عامل دارند.

سایر قابلیت‌های سیستم عامل هارمونی هواوی

علاوه بر این‌ها، عملکرد قابلیت «پنجره شناور» در بازی‌ها بهتر شده و کاربران قادر خواهند بود در کنار پنجره بازی‌ها، برنامه‌هایی مانند وی چت و سایر پیام رسان‌ها را به راحتی اجرا و از آنها استفاده کنند. هواوی هارمونی او اس ۲.۰ در همین مدت کوتاهی که از عرضه عمومی آن می‌گذرد به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته و حالا با کسب محبوبیت بالای این سیستم عامل، توسعه دهندگان هم تلاش می‌کنند بازی‌ها و برنامه‌های بیشتری را در اختیار میلیون‌ها کاربر HarmonyOS قرار دهند که این امر نویدبخش روزهای بسیار بهتری در آینده این سیستم عامل خواهد بود.

سیستم عامل هارمونی هواوی

هارمونی او اس هواوی از ده‌ها قابلیت و نوآوری جدید برخوردار است. یکی از این قابلیت‌های جدید، امکان تشخیص شارژرهای تقلبی است که بسیار مورد توجه کاربران و رسانه‌ها قرار گرفت. گفتنی است که این سیستم عامل صرفا برای گوشی های هوشمند طراحی و ساخته نشده و با توجه به بهره‌مندی از قابلیت یکپارچگی، می‌تواند روی انواع مختلفی از دستگاه‌ها مانند ساعت‌های هوشمند، تبلت و تلویزیون هوشمند نیز اجرا شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*