گوشی مفهومی اینفینیکس

گوشی مفهومی اینفینیکس با قابلیت تغییر رنگ بدنه و شارژ ۱۶۰ وات از راه رسید

گوشی مفهومی اینفینیکس – Infinix Concept Phone به فناوری‌های خاصی مجهز شده است که می‌تواند رنگ بدنه گوشی را تغییر دهد. این گوشی از شارژ ۱۶۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند.
شرکت اینفینکس از جمله برندهای کمتر شناخته شده گوشی هوشمند است. این برند چینی از سال ۲۰۱۳ محصولات خود را روانه بازار کرده و اخیراً نیز از یک گوشی مفهومی جدید رونمایی کرده است که با توجه به فناوری‌های خاص استفاده شده در آن می‌تواند توجهات را به خود جلب کند.

گوشی مفهومی اینفینیکس
تغیر رنگ بدنه گوشی مفهومی اینفینکس ۲۰۲۱ به لطف ترکیبی از فناوری‌های الکتروکرومیک و الکترولومینسانس ممکن شده است. این گوشی به گونه‌ای طراحی شده است که رنگ بدنه پشتی در حالت‌های مختلف تغییر می‌کند؛ به عنوان مثال در هنگام دریافت تماس رنگ پنل پشتی از آبی به نقره‌ای تغییر پیدا می‌کند. همچنین؛ وقتی می‌خواهید Concept Phone 2021 را شارژ کنید، رنگ پنل پشتی تغییر می‌کند و بخش میانی آن نیز چشمک می‌زند.

گوشی مفهومی اینفینیکس
حالا که صحبت از شارژ کردن شد باید بگوییم که گوشی مفهومی اینفینیکس در این زمینه نیز عملکرد خارق‌العاده‌ای دارد. این دستگاه از فناوری شارژ فوق سریع ۱۶۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند و اینفینیکس مکانیزم های مختلفی را برای اطمینان حاصل کردن از امنیت دستگاه در هنگام شارژ در آن قرار داده است. در نتیجه می‌توان باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی را در مدت ۱۰ دقیقه به طور کامل شارژ کرد.

گوشی مفهومی اینفینیکس
علاوه بر این ویژگی‌های کم نظیر، شاهد حضور یک نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با لبه‌های خمیده آبشاری و رزولوشن FHD هستیم که حاشیه‌های باریکی دارد و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را نیز در خود جای داده است.
از دیگر مشخصات شاخص این دستگاه می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه و حسگر ۸ مگاپیکسلی تله فوتو اشاره کرد که از زوم دیجیتال ۶۰ برابری پشتیبانی می‌کند.

گوشی مفهومی اینفینیکس
شاید بتوان تراشه مدیاتک هلیو G95 (این پردازنده در حد و اندازه کوالکام اسنپدراگون 720G است) را عادی‌ترین بخش این گوشی دانست که در کنار ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قرار گرفته است. علاوه بر این‌ها کانسپ فون اینفینیکس به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و اندروید ۱۱ مجهز شده است.
البته همانطور که از نامش پیداست گوشی مفهومی اینفینیکس ۲۰۲۱ یک دستگاه مفهومی است و قرار نیست به بازار عرضه شود، اما می‌تواند نشانگر رویکرد اینفینیکس برای گوشی‌های آینده این شرکت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*