هدست گیمینگ لاجیتک G335

هدست گیمینگ لاجیتک G335 معرفی شد

هدست گیمینگ لاجیتک G335 قرار است در رنگ‌‎های جذابی ارائه می‌شود، قیمت مناسبی داشته باشد و به بازیکنان اجازه شخصی‌سازی بدهد.

هدست گیمینگ لاجیتک G335 از زمره آثار مقرون به صرفه و باکیفیت این شرکت است که به تازگی معرفی شده و می‌تواند برای بازی دوستان هیجان انگیز باشد.

این هدست در مقایسه با لاجیتک G733 که سال گذشته معرفی شد، سبک‌تر، کوچک‌تر و ارزان‌تر است. طبق ادعای شرکت سازنده، هدف اصلی از طراحی این هدست، راحتی بیشتر گیمرها بوده و در همین راستا، بالشتک‌ها به گوش اجازه تنفس می‌دهند و از مواد مشبک در ساختار آن استفاده شده است.

هدست گیمینگ لاجیتک G335

بخش فوقانی هدست به صورت ارتجاعی طراحی شده تا با سر شما تناسب کامل داشته باشد و همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، هدبندی که بر روی سر قرار می‌گیرد، قابل تعویض است (حتی می‌توانید آن را شستشو کنید). لاجیتک قصد دارد تا این هدبندها را در رنگ‌های متنوع و با قیمت 9.99 دلار به فروش برساند. آن‌ها حتی برای میکروفون نیز کاورهای متنوعی معرفی کرده‌اند که این قطعات کوچک را نیز می‌توانید با قیمت 9.99 خریداری کنید. این کاورها تنها جنبه زیبایی دارند و می‌توانند ظاهر کلی هدست را بهبود ببخشند.

به گفته لاجیتک، این هدست با اپلیکیشن گفتگوی صوتی دیسکورد سازگاری کامل دارد و واضح‌ترین صدای ممکن را ارائه می‌دهد. البته این شرکت در رابطه با فناوری‌های به کار رفته در هدست صحبتی به میان نیاورده اما با توجه قیمتی که برای آن انتخاب کرده‌اند، نباید انتظار کیفیت صوتی خیره‌ کننده‌ای را داشته باشید.

ناگفته نماند که میکروفون این هدست ثابت نیست و برای قطع کردن‌اش، کافی است که آن را سمت بالا هدایت‌ کنید. این هدست تنها 240 گرم وزن دارد که بسیار سبک است و به سر شما فشار نمی‌آورد. همچنین در کنار بالشتک‌ سمت چپ، دکمه‌ای برای کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته که می‌تواند کارآمد باشد.

هدست گیمینگ لاجیتک G335 از جک 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند و بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و گوشی‌های موبایل قابل استفاده است. این هدست در سه رنگ مشکی، سفید و سبز نعنایی، با قیمت 69.99 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*