لپ تاپ اچ پی Pavilion Aero 13

اچ پی Pavilion Aero 13 ؛ سبک‌ترین لپ تاپ برند HP با نمایشگر 2.5K

اچ پی Pavilion Aero 13 با ادعای دریافت لقب سبک‌ترین لپ تاپ برند HP رسماً معرفی شد. مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ جدید اچ پی را در ادامه بخوانید.

اچ پی ادعا می‌کند از سبک‌ترین لپ تاپ تجاری برند خود به نام اچ پی Pavilion Aero 13 با یک نمایشگر 2.5K و چیپست رایزن ۷ رونمایی کرده است. لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی جدید اچ پی از بدنه‌ای با شاسی‌های منیزیوم-آلومینوم استفاده می‌کند که با وزنی کمتر از ۱ کیلوگرم موفق شده لقب سبک‌ترین نوت بوک برند HP را به نام خودش کند.

لپ تاپ اچ پی Pavilion Aero 13

این لپ تاپ از پلاستیک‌های بازیافت شده تولید شده، به یک باتری توانمند (تا ۱۰ ساعت و نیم شارژدهی) مجهز است، نسبت تصویر به بدنه ۹۰ درصدی داشته و از سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت استفاده می‌کند. البته تا اواخر سال می‌تواند به ویندوز ۱۱ نیز ارتقاء پیدا کند.

لپ تاپ اچ پی Pavilion Aero 13

لپ تاپ Aero 13 می‌تواند از طیف وسیعی از مشتریان با هر نیازی که داشته باشند دلربایی کند. چه از نظر وزن، چه استحکام و چه عمر باتری عالی، اچ پی Pavilion Aero 13 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌توان به آن اتکا کرد. این لپ تاپ مناسب کاربرانی است که برای کسب و کار خود به دنبال لپ تاپی می‌گردند که بتوان به راحتی آن را در سفرها به همراه داشت. علاوه بر این پردازشگرش هم قدرت کافی برای پردازش سریع درخواست‌های مختلف را داشته باشد.

لپ تاپ اچ پی Pavilion Aero 13

پاویلیون آئرو ۱۳ در چهار رنگ طلایی Warm Gold، سفید Ceramic White، رزگلد Pale RoseGold و نقره‌ای موجود خواهد بود. شروع قیمت آن نیز از ۷۴۹ دلار آغاز خواهد شد.

علاوه بر این لپ تاپ، شرکت اچ پی از دو مانیتور Full HD جدید به نام‌های M24fwa و M27fwa نیز رونمایی کرده است. همانطور که از نامشان پیداست مدل M24fwa به یک پنل ۲۴ اینچی و M27fwa نیز به یک پنل ۲۷ اینچی مجهز هستند. هر دو مانیتور از اسپیکر داخلی برخوردار بوده و از فناوری AMD FreeSync به همراه برخی دیگر از فناوری‌های روز دنیای نمایشگرها بهره می‌برند. قیمت نسخه ۲۴ اینچی ۲۲۹ دلار و قیمت نسخه ۲۷ اینچی نیز ۲۸۹ دلار اعلام شده است.

لپ تاپ اچ پی Pavilion Aero 13 و مانیتورهای M27fwa و M24fwa

مانیتور M27fwa

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*