سریع و خشمگین 10

فیلم‌برداری سریع و خشمگین 10 و 11 از اوایل سال 2022 آغاز می‌شود

مراحل فیلم‌برداری سریع و خشمگین 10 و 11 از ابتدای سال آتی میلادی آغاز می‌شود و به گفته سازندگان، این دو قسمت پرونده نسخه‌های اصلی مجموعه را خواهد بست.

وین دیزل رسما تایید کرد که فیلم‌برداری سریع و خشمگین 10 و 11 از اوایل ماه ژانویه سال 2022 به صورت همزمان انجام خواهد شد.

زمان فیلم‌برداری سریع و خشمگین 10 و 11 مشخص شد

طبق اعلام وین دیزل، ساخت دو قسمت پایانی سری فیلم‌های سریع و خشمگین از ماه ژانویه 2022 (اواسط دی ماه) آغاز می‌شود. قسمت نهم در حال حاضر روی پرده رفته است و توانسته از نظر فروش در دوران کرونایی، رکوردشکنی کند. این فیلم اگرچه امتیازات خوبی دریافت نکرد اما از نظر تجاری، موفق ظاهر شده که با توجه به فروش نجومی نسخه‌های پیشین، این موفقیت‌های تازه، چندان هم دور از انتظار نبود. شرکت یونیورسال، حالا تمرکز خود را بر روی توسعه قسمت‌های آتی قرار داده است که کار سختی برای راضی کردن طرفداران در پیش دارند.

سریع و خشمگین 10

در سال 2020 بود که اتمام خط داستانی اصلی مجموعه با قسمت‌های دهم و یازدهم تایید شد (این دو نسخه را هم قرار است جاستین لین کارگردانی کند). تا پیش از این، قسمت دهم قرار بود نقطه‌ی پایان سری سریع و خشمگین باشد اما پس از موفقیت‌های فیلم‌های انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت و انتقام جویان: پایان بازی، یونیورسال تصمیم گرفت که ساختار مشابه‌ای را برای قسمت نهایی اتخاذ کرده و در واقع آن را در قالب دو فیلم اکران کند.

یونیورسال در تلاش است تا قسمت دهم را برای اکران در اواخر سال 2022 آماده نماید اما احتمال به تعویق افتادن فیلم بالا است و شاید به تابستان سال 2023 موکول شود.

قسمت نهم که به دلیل شیوع کرونا ویروس با تاخیر چند ماهه اکران شد، به خوبی نشان می‌دهد که قسمت‌های آتی قرار است به چه مسیری بروند و مسلما مخاطبان برای تماشای فصل پایانی این سری فیلم، هیجان زده هستند. طرفداران همچنین امیدوارند که دواین جانسون به نسخه‌های اصلی بازگردد، اتفاقی که چندان هم دور از ذهن نیست.

حالا که پای این مجموعه به فضا باز شده و مرزهای تخیل را جا به جا کرده است، باید دید سریع و خشمگین 10 و 11 چه حرف‌هایی برای گفتن دارند.