فیلم سریع و خشمگین ۹

منتقدان درباره فیلم سریع و خشمگین ۹ چه می‌گویند؟

بالاخره تعدادی از نقدهای فیلم سریع و خشمگین ۹، منتشر شد. در ادامه قصد داریم مهم‌ترین بررسی‌های این فیلم موردانتظار را مرور کنیم.

در چند ماه گذشته، اطلاعات بسیاری راجع‌به فیلم سریع و خشمگین ۹ منتشر شد. از اظهار نظرهای جنجالی جان سینا درباره نقش جیکوب تورتو تا صحبت‌های وین دیزل و تهیه‌کنندگان پیرامون آثار قبلی، همگی جزو ویژگی‌های هیجان‌انگیزی بودند که باعث افزایش اشتیاق مخاطبان برای دیدن این فیلم می‌شدند. Fast & Furious 9 کمتر از چهل روز دیگر اکران خواهد شد و طبق روال تمام تولیدات حوزه سرگرمی، منتقدان زودتر از بقیه وارد صحنه شده‌اند تا فیلم را موشکافی کنند.

مهم‌ترین بررسی‌های فیلم سریع و خشمگین ۹

آلونسو دورالده از The Wrap – امتیاز: ۷۵ از ۱۰۰

برای آن دسته از مخاطبانی که می‌خواهند سال ۲۰۲۱ را با یک اثر هیجان‌انگیز و نفس‌گیر ادامه دهند، فیلم سریع و خشمگین ۹ انتخاب بسیار مناسبی است. عنوانی پر زد و خورد که در اتوموبیل‌های سریع‌السیر و کارهای غیرممکن و دیوانه‌وار خلاصه می‌شود. اما مشکلات مختلف فیلمنامه و عدم جذابیت برخی شخصیت‌ها مانند جیکوب تورتو (جان سینا) لذت تجربه یک اثر بی‌نقص را از بین می‌برد.

تیم گریسون از اسکرین‌دیلی – امتیاز: ۶۰ از ۱۰۰

فیلم سریع و خشمگین ۹ در دو کلمه خلاصه می‌شود: باشکوه و مضحک! ساخته جدید جاستین لین، بسیار ناامیدکننده و پایین‌تر از سطح انتظارات است. فیلمی ضعیف که از یک‌سری سکانس‌های تعقیب و گریز خوش‌ساخت و باشکوه بهره می‌برد اما با صرف انرژی بیهوده‌ برای ساخت لحظات تأثیرگذار و ماندگار، در ارائه یک فیلم خوب و سرگرم‌کننده ناکام می‌ماند.

دیوید ارلیش از ایندی‌وایر – امتیاز: ۵۸ از ۱۰۰

اگر جزو طرفداران قدیمی سری Fast & Furious باشید، به‌شدت از این اثر سطحی و ضعیف ناامید خواهید شد. جاستین لین سعی دارد تا با الهام گرفتن از عناوین موفق قبلی، بار دیگر پدال را فشار دهد و جلوتر از قسمت‌های پیشین این فرنچایز حرکت کند. الهام گرفتنی که به تقلیدی خنده‌دار تبدیل شده و باعث می‌شود فیلم سریع و خشمگین ۹، مانند یک لوپ به‌دور خودش بچرخد.

اوون گلایبرمن از ورایتی – امتیاز: ۵۰ از ۱۰۰

این فیلم پنجمین عنوان سری Fast & Furious است که توسط جاستین لین کارگردانی می‌شود. او بعد از هشت سال مجدداً به این مجموعه برگشته و با ساخت فیلم سریع خشمگین ۹، با انرژی و شتاب غیرقابل وصفی به‌سمت سراشیبی و شکست حرکت کرده است.

جان دی‌فور از هالیوود ریپورتر – امتیاز: ۴۰ از ۱۰۰

جای دفاع خاصی برای این عنوان ضعیف باقی نمی‌ماند. در فیلم Fast & Furious 9، سکانس‌های هیجان‌انگیز از دست می‌روند و اکثر اتفاقات داستان، حالتی احمقانه دارند که نمی‌توان از بد بودنشان چشم‌پوشی کرد. حتی اگر فقط بخواهیم از دید جذابیت و جدال اتوموبیل‌‌ها به این اثر نگاه کنیم، پرش‌ها و حرکات دیوانه‌وار ماشین‌ها در سریع و خشمگین ۷، بسیار سرگرم‌کننده‌تر بودند.

نهمین شماره از فیلم سریع و خشمگین تا این لحظه با احتساب پنج نقد، میانگین نمرات ۵۳ را در وب‌سایت متاکریتیک به‌دست آورده است. اکثر منتقدان، فیلم جدید جاستین لین را اثری ضعیف و ناامیدکننده توصیف کرده‌اند که علاوه‌بر ضعف داستان، از مشکلات متعددی در زمینه سرگرم‌کننده بودن نیز رنج می‌برد. این فیلم در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*