بهترین لپ تاپ ها

5 نمونه از بهترین لپ تاپ ها با عملکرد بی نظیر باتری

باتری قطعا یکی از مهم‌ترین قطعات یک لپ تاپ است که در خرید، نقش پررنگی دارد و لپ تاپی که عمر باتری طولانی‌تری داشته باشد، طبیعتا به هنگام خرید اولویت بیشتری دارد؛ زیرا بیشتر کارهایی که در طول روز با لپ تاپ انجام می‌دهیم از انجام کارهای دانشجویی و فریلنسری گرفته تا جلسات کاری و کلاس‌های آنلاین و دیدن فیلم به عمر باتری وابسته است.

هیچ کدام از ما دوست نداریم تجربه خاموشی لپ تاپ حین یک جلسه مهم کاری را دوباره تکرار کنیم، بنابراین نیاز مردم به کار با لپ تاپ باعث شده که از پردازنده‌های قوی تری مثل اینتل در لپ تاپ‌ها استفاده شود تا بهره‌وری بیشتری داشته باشند، در این مقاله می‌خواهم بهترین لپ تاپ ها از نظر عملکرد باتری را با هم بررسی کنیم.

1. لپ تاپ Dell Latitud 9510

این لپ تاپ با 17 ساعت عمر باتری، به شما در انجام یک روز کاری کمک می‌کند و از پردازنده‌های نسل دهمی اینتل با  4 یا 6 هسته‌ای استفاده می‌کند. پردازنده گرافیکی داخلی UHD Graphics و حافظه 16 گیگابایتی از قابلیت‌های دیگر این لپ تاپ است. اندازه صفحه نمایشگر 15 اینچی و رزولوشن دستگاه 1920*1080 می‌باشد. در مورد شارژدهی، شرکت دل ادعا دارد که یک ساعته 80 درصد شارژ می‌شود که نسبتا قابل قبول است. سری Latitude بهترین سری لپ تاپ های دل هستند، که از اینترنت 5g پشتیبانی می‌کند.

2. لپ تاپ Apple Macbook pro

خبر خوش اینکه این لپ تاپ 17 ساعت عمر باتری دارد، می‌دانم شما هم خوشحال شدید. اپل از پردازنده 8 هسته‌ای جدید خود M1 در مک بوک پرو و پردازنده گرافیکی 8 هسته ای استفاده کرده است. پنل صفحه نمایشگر، IPS رتیناست که بسیار روشن و دقیق عمل می‌کند و ابعاد 13 اینچی صفحه نمایشگر دارای رزولوشن 1600*2560 پیکسلی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های مک بوک پرو، حافظه رم 8 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی است، از طرفی اسپیکرهای فوق‌العاده مک بوک پرو زبانزد است و صدایی رسا و شفاف تولید می‌کند، اسپیکرها در دو طرف کیبورد قرار دارد و مناسب برای افرادی است که کار ویرایش ویدیو یا میکس صدا انجام می‌دهند. اگر تدوینگر هستید و قصد دارید لپ تاپ برای تدوین خریداری کنید، مک بوک پرو بهترین است.

بهترین لپ تاپ ها

3. لپ تاپ Asus ExpertBook B9450

Asus ExpertBook تا 16 ساعت دوام دارد و شما را در یک جلسه مهم کاری تنها نمی‌گذارد. با یک بار شارژ، به کار خود ادامه دهید، فناوری panel Self Refresh میزان مصرف باتری را کنترل می‌کند و حداکثر 24 ساعت، طول عمر باتری را تامین می‌کند و به کمک تکنولوژی شارژ سریع 40 دقیقه‌ای تا 60 درصد شارژ می‌شود. این لپ تاپ فوق‌العاده از پردازنده اینتل  core i7-10510 و پردازنده گرافیکی UHD Graphics 620 اینتل استفاده می‌کند. صفحه نمایشگر این لپ تاپ 14 اینچ و رزولوشن 1080*1920 است و 16 گیگابایت حافظه رم دارد. لولای دستگاه قابلیت باز کردن در لپ تاپ تا 180 درجه را به شما می‌دهد. ایسوس یکی از برندهای خوشنام لپ تاپ است، اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس را دارید، می‌توانید انواع لپ تاپ های ایسوس لیپک را بررسی کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین لپ تاپ ها

4. لپ تاپ LG Gram 14 2-in- 1

عمر باتری لپ تاپ الجی گرام، 16 ساعت است، یعنی شما می‌توانید بی وقفه کار کنید . البته ال جی ادعا می‌کند که مدل ال جی گرام 17 و 16 تا حداکثر 19 ساعت دوام دارد. این لپ تاپ، از پردازنده قدرتمند اینتل intel core i7 اینتل پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایشگر 14 اینچی و رزولوشن 1080 دارد، و به  IPS Full HD مجهز است، همچنین دارای صفحه نمایش 360 درجه  لمسی گوریلا گلس است که مقاومت بالایی دارد و به راحتی از لپ تاپ به تبلت تبدیل می‌شود. صفحه کلیدهای بزرگ و مسطح دستگاه بسیار انعطاف‌پذیر است و تایپ کردن با آن، دست را خسته نمی‌کند. قلم قدرتمند الجی گرام، تجربه نوشتن طبیعی را برای شما فراهم می‌کند. این دستگاه وزن بسیار سبکی دارد و  اگر سفر زیاد می‌روید، لپ تاپ الجی گرام بهترین گزینه برای شماست.

5. لپ تاپ Microsoft surface pro7

طول عمر باتری این لپ تاپ نسبت به نمونه‌های دیگر خیلی کمتر است و بیشتر از 10 ساعت دوام دارد، البته عدد قابل قبولی است، اما خوشبختانه مایکروسافت اعلام کرد که در surface pro 7 plus تا 15 ساعت عمر باتری افزایش پیدا می‌کند. پردازنده مرکزی دستگاه، اینتل core i7-1065G7 و به پردازنده گرافیکی Iris Plus Graphics  اینتل مجهز است. ابعاد صفحه نمایشگر 12.3 اینچ است و رزولوشن 2736*1824 تصاویر شفافی را نمایش می‌دهد. حافظه دستگاه 16 گیگابایت است و قلم نوری سرفیس این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید حس طبیعی نوشتن را تجربه کنید. خرید لپ تاپ سرفیس یا برند دیگر یک انتخاب کاملا شخصی است، اما به طور کلی اگر باتری و شارژدهی لپ تاپ جزو معیارهای حیاتی شماست، سرفیس پرو 7 گزینه مناسبی نیست.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*