بازی Contra Returns

بازی Contra Returns برای اندروید و آی او اس تایید شد

طرفداران سری بازی‌های کلاسیک کنترا، به زودی شاهد عرضه بازی Contra Returns برای اندروید و آی او اس خواهند بود که دقیقا به همان سبک قدیمی ساخته شده است.

بازی Contra Returns طرفداران را به این مجموعه کلاسیک بازمی‌گرداند و قرار است بر روی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار بگیرد.

اگر از گیمرهای قدیمی هستید، احتمالا نام کنترا را شنیده‌اید و حتی خاطره زیادی از آن دارید. این سری بازی‌ شوترِ ران اند گان، برای سختی بیش از حد مشهور است و از زمره آثار کلاسیکی به حساب می‌آید که هر نوع بازی دوستی را به چالش می‌کشد. حالا نسخه جدید توسط کونامی تایید شده و قرار است از همین ماه منتشر شود.

کونامی برای توسعه این بازی، با شرکت تنسنت همکاری کرده و اگرچه تا پیش از این هم نسخه‌هایی از کنترا را بر روی گوشی‌های هوشمند مشاهده کرده بودیم اما بازی Contra Returns اولین نسخه رسمی مجموعه است که به این پلتفرم قدم می‌گذارد.

بازی Contra Returns

طبق وعده کونامی، این بازی قرار است یک «برداشت وفادارانه» از همان نسخه‌های اصلی باشد و از نظر گرافیکی و گیم پلی نیز با بهبودهای فراوانی رو به رو خواهیم بود. بازی دارای شخصیت‌ها و یک خط داستانی کاملا جدید است و قابلیت شخصی‌سازی اسلحه‌ها را خواهید داشت. بازیکنان با عبور از مراحل، مهارت‌‎های تازه‌ای بدست می‌آورند که برای شکست دادن دشمنان، باید آن‌ها را به کار بگیرند.

بازی Contra Returns اگرچه مدرن به نظر می‌رسد اما می‌تواند همان حس و حال نسخه‌های اصلی را زنده کند. این نسخه بیش از 200 مرحله دارد و دارای بخش‌های آنلاین یک در برابر یک، سه در برابر سه و غیره خواهد بود. شما هم‌اکنون می‌توانید از گوگل پلی یا اپ استور برای تجربه‌ی بخش آزمایشی این بازی ثبت نام کنید.

اگر از طرفداران سری کنترا هستید، نسخه کالکشن آن را فراموش نکنید که شامل هر سه قسمت اصلی می‌شود و هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*